Чи түүнд сайн биш. Хүнтэй унтаж байгаагүй ч гэсэн цаг яг тулвал чи үнэхээр өлөгчин шиг зан гаргаж чадна. Түүнтэй унтачихаад хаяна. Гэхдээ чадахгүй л дээ. Тэр зүгээр л бүр үнэхээр гэнэн бас хайр татам. Мэдэхгүй..
[ 7 : 52 PM ]
Ерөнхийдөө нийлээд оройтчихсон байсан. Гэхдээ чи түүнийг гэртээ урьсан. Бараг 5 минут ч хүрэхгүй хугацаанд ирсэн байх. Аав ээж чинь гэртээ байгаагүй бөгөөд зөвхөн та хоёр л байв... Төгс цаг...
"Тэгэхээр...Хоёулаа миний өрөө лүү явж болно". Renjun толгойгоо дохин, үүргэвчнийхээ мөрнөөс чанга гэгч нь зуурсаар чамайг дагасаар дээшээ өгслөө. Алхаж байхдаа чи түүний гарнаас албаар атгасан юм. Түүний гар чичигнэж байсан.
Renjun чамаас хөтлүүлэн дагасаар хаалга онгойж чи түүнийг орон дээрээ суулгалаа. Зөөлхөн ягаан өнгийн орны даавуу түүний сургуулийн khaki өмдөн дээр төгс зохицож байлаа.
"Би явж угаалгын өрөө орлоо. Өөртөө амттан юм уу өөр ямар нэгэн зүйлээр туслаарай" гэж хэлээд инээмсэглээд чи угаалгын өрөө лүү чиглэлээ...
"Айн...Renjun уу даа?" гэж Jaemin асуусаар нүдээ эргүүллээ. " Надад зүгээр л хэлчихээ. Би та хоёрыг нилээд дотно гэдгийг мэднэ. Бас чи түүний талаар иймэрхүү юмыг бусад хүнээс илүү мэднэ." гэж хэлэхэд тэр юу гэж зөвлөхөө бодож байлаа. Jaemin чамд үүнийг зөвхөн өөртөө хадгална гэдгийг чинь мэдэж байсан юм.
Renjun-ийг өөрийнхөө хүсэж байгаагаар мэдэхийн тулд Jaemin чамд нэг бүрчлэн хэлж өгөхөд дүүрэн хүнтэй хоолны тэнхим юу ч үгүй хоосорсон мэт санагдана.
"...Үнэхээр нарийн зүйлд дуртай..." гэж Jaemin-ийг яриагаа дуусгахад чи өөрийнхөө төсөөлснөөсөө ч ихийг сонссон доо бага зэргийн шоконд орсон байв.
"Баярлалаа!" хэмэээ талархаад чи эсрэг зүг рүү өөрийнхөө төлөвлөгөөг бүтээхээр гарч одлоо.
Нэг л сандраад болдоггүй ахиад угаалгын өрөө лүү орон толины өмнө зогслоо. Сургуулийн хачин бариун сорочкан цамц, юбка гээд чи бүгдийн ураад хаячихмаар санагдав. Гэхдээ болоогүй. Хүлээх хэрэгтэй.
Чи орон дээр гаран Renjun-ий хажууд суулаа. Тэрээр дуусгах ёстой илтгэлийн цаас руугаа харж байсан юм. "Тэгэхээр хоёулаа энэ загвараар бич-" тэр чамайг өөр лүү нь ойртож байгааг мэдрэн шүлсээ гэнт залгив. Renjun нүдээ аниад, удаан гэгч амьсгал аван чамаас үнэртэх тэр нэгэн анхилуун үнэрийг чинь үнэртсэн юм. Чихэрлэг гэхдээ донтуулмаар.
YOU ARE READING
Let's sin together
FanficRenjun-ий +18 oneshot-ууд . . . !!! Анхааруулга/TW !!! Huang Renjun нь 2000 оных бөгөөд 2019 онд аль хэдийн насанд хүрсэн юм. Хэрэв та +18 бичвэртэй асуудалтай, уншмааргүй байвал алгасахыг зөвлөж байна. Баярлалаа.