Kapı gıcırdayarak açılmıştı.
ve siyah gölgeler,kızın perdesini açmış ardından ise kızı hafif bir şekilde sarstı.Jennie gözlerini en sonunda açmış ve güzel gülümsemesini onlara bahşetti.
odadan çıkan gölgeler ile siyah geceleğini çıkardı ve siyah bir eibise giydi.elbisenin arkası uzun,öne doğru kısalıyordu ve sağ bacağının olduğu yerde bir kesik vardı.
Ardından banyauo gidip o güzel saçlarını taradı.
ev,tamamen siyah ve insanlardan uzak bir yerdeydi.
Evde ki arkadaşları ile siyaha boyamışlardı.Siyah merdivenden yavaş adımlar ile ilerlerken artık sabah bile ortaya çıkan birkaç yaratığa selam verdi.
onlar,jennie'nin arkadaşlarıydılar.
Ve onlar her yerdeydiler.
yanınızda bile olabilirler.tabi ki jennie'den büyükler vardı,onlara büyük bir saygı duyuyordu.
jennie,onlar ile büyümüştü ve o,bu durumdan mutluydu.Jennie,Okula gitmek yerine internet üzerinden ders alıyordu.
o,elinden geldiğince dışarı çıkmamaya çalışıyordu.genellikle listeyi yapar ve herhangi bşr yaratığa verir,
onlar ise saat gece 3 civarlarında gizlice alışverişleri yapar ve parayı kasaya koyarlardı.jennie,onlar ile zihin üzerinden iletişime geçebiliyordu.
jennie,özeldi.
o,bu eve geldiğinden beri onlar tarafından çok sevilmişti.
oturduğu masaya koyulmuş envayi çeşit yemeye baktı.çok güzel bir masaydı,daha fazla beklemeden yemeğe başladı.
para sıkıntısı çekmiyordu çünkü ailesinin bir zamanlar verdiği parayı idareli bir şekilde kullanmış ve,
yaratıkların sakladıkları veya kendi miraslarını fakan hepsini kullanmadıkları için jennie'ye vermişlerdi.
jennie,masandan kalkarken "elleriniz sağlık,ben müzik odasına geçiyorum"dedi.
indiği merdivenleri çıkarken içinde kötü bir his vardı.
sanki birisi bu evi bulucak gibiydi.
jennie,bunu kesinlikle istemiyordu.adımlarını hızlandırırken direk müzik odasına girdi.
lisa dans ediyordu,o bir hayaletti.kaçırılmıştı ve en sonunda ise acımasızca parçalanarak öldürülmüştü.
içinde ki intikan duygusu ile arafta kalmıştı.
Dünya yok olana kadarda öyle kalıcaktı.hızlıca lisa'nın önünde ki mindere oturdu.
ama lisa o kadar odaklanmıştı ki jennie'yi görmemişti.jennie,en sonunda dayanamamış ve piyanonun tuşlarına rastgele beş parmak bastı.
lisa hafif korkmuş bir şekilde jennie'ye baktı.
"içimde kötü bir his var lisa""ah korkuttun,ne gibi mesela"
"birisi burayı bulacak gibi ve kötü şeyler, o kötü ruhlar"
"bir burayı kimse bulamaz,iki kötü ruh gibi dediğin şeyleri en son küçükken görmüştün,bizde onları seni korkuttukları için yok etmiştik?"
"bilmiyorum,hiç rahat değilim"
"sakin ol,birisi burayı bulursa onu korkuturum tamam mı?hem istersen bugün beraber uyuyalım"
"olur,lütfen"
İkili sarıldı ve müzik odasından çıktılar,onları gizlice izleyen siyah kuş yavaşça gökyüzüne yükseldi.
yakında işler çok karışıcaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️CONTROL⚜️
Mystery / Thriller⚜️O gece siyah ve beyaz,karışmadan önce son kez kadeh tokuşturdu. ⚜️O gece ateş ve su,buharlaşmadan önce son kez gözgöze geldi. ⚜️O gece ay,ilk ve son kez ışığını kızın göz yaşlarına doğrulttu. ☯︎Kim taehyung&Kim jennie☯︎ yaratıklar,hayaletl...