2

55 6 1
                                    

Лі положив свою руку на член старшого і почав водити по всій довжині і почав ускорювати темп. Ун почав постонувати, а молодшого це заводило і він почав цілувати член альфи, і взяв його головку в рот , омега почав робити мінет. Альфа положив руку на голову молодшого і почав водити по стволу .Ун вже стогнав голосніше. Омега почав брати глубже і ускорювати темп. І через 10 хвилин старший кінчив в ротик омежці,  а Сюмін, все проковтнув до останньої краплі.

Лі: хеееен ти такий солодкий * сказав омега і поцілував альфу*

Уні відчув привкус власної сперми і углубив поцілунок, їхі язики сплилися в одне ціле, старший перевернув омегу і зняв боксери з Сюміна.
Альфа вставив в анус омежки один палець . Він пройшов легко так як було багато природної смазки. Омега почав стогнати коли Ун почав рухати пальцем , після у омегу увійшов другий палець, Сюмін вигнувся і голосніше застогнав. Альфа розтягував молодшого уже 3 пальцями,  і коли Лі  сам почав насаджуватися на пальці старшого, даваючи тому знак, що він хоче більше ніж пальці, альфа витягнув пальці , а омега лиш  розчаровано простогнав.

Ун: малиш ти готовий ?
*Спитав старший в омеги*

Лі:  аххх да п..папоч..аххх.каааа, не тягни.

Ун поцілував омегу і провів рукою по свому члену, підклав головку до дирочки молодшого, і війшов до середини, даючи омежці привикнути, але течка взяла своє і Лі сам насадився на орган старшого, незважаючи на легкий дискомфорт, омега почав рухатися, ускорюючи темп, були чути стони і шльопки двох тіл, альфа сам почав рухатися, а омега лише голосно стогнав .

Лі: п...папочка  аххх гл..лубже, ахх дааа аххх шв.. аххх..идше * Простогнав омега*

А Уджі повторяти не треба він почав ускорюватися і знайшов ту саму точку і омежка прогнувся з хрустом в спині і ще голосніше простогнав.

І їм зараз просто байдуже , що в сусідній кімнаті спить Чимін, байдуже ,що завтра їм в університет і на роботу , байдуже що у омеги на ранок буде боліти все тіло, зараз вони одне ціле.

В кімнаті давно вже змішалися запахи кави і випічки, і сексу.
Через 2 години вони перепробували багато різних поз, і будучи на грані піку, альфа провів язиком вздовж шиї  омеги він вкусив його, омега закричав від болю і почав плакати.  Ун почав витирати сльози з личка молодшого і став зализувати укус, і знову поцілував. Уджин ще зробив пару толчків і достигши оргазму, омега кінчив вже 3 раз на простирадло, а Ун кінчив глибоко в Сюміна , і вони незамітили як образувався узол і відбулася сцепка.

Я не заслуговую бути з тобою💔(Заморожено)Where stories live. Discover now