koşuyordu çocuk.
Çok yorulmuştu ama kim olduğunu öğrenmemeleri gerekliydi.O parmaklıkların arkasında olmak istemiyordu.
şu zamana kadar kimse onun kim olduğunu öğrenmemişti.
Ve hâlâ da bilmemeleri gerekiyordu.ilerde ki büyük ormanı görünce sırıttı.
hızını çıkarabileceği en yüksek seviyeye çıkardı ve sağnak yağmura,çamurlara rağmen ormanın içine girdi.
hâlâ koşmaya devam ediyordu,polislerden bir tanesi onu görmüş ve peşinden geliyor olabilirdi.
hava zifiri karanlıktı ve o,ormanın tam ortasındaydı.
arada bir düşüyor sonra kalkıp,kaldığı yerden devam ediyordu.
şuan kesinlike pis bir haldeydi.
terlemiş,saçları ve kıyafetleri hep çamur olmuştu.ah kanları unutmamak gerekti,
düştüğü sırada dizi yaralanmıştı.canı çok acıyordu ama umursamadan yola devam ediyordu.
klasik hırsızlıklarından yapmıştı ama bu sefer evine dönerken polisleri görmüştü.
evini öğrenmişlerdi,yani artık bir evi yoktu.
lanet olası hayatında birde evsiz kalmıştı.
sonra ay ışığını gördü,hızını yavaşlatıp oraya doğru yürümeye başladı.
çok yorulmuştu,başı dönüyordu.
Kesinlikle bayılıcaktı,ama o ağaçların arasında bayılmak yerine düzlük bir alanda bayılmayı tercih ediyordu.
Tam oturucakken karşıda bir ev gördü.
Kocaman ve siyahtı.korku filminde fırlamış gibiydi.
takmadı ve son gücü ile eve doğru yürümeye başladı.
kısa bir süre içinde varmıştı,tam kapıyı çalıcakken olduğu yerde yere yığıldı.
tabi ki evde yaşıyanlar bu sesi duymuştu.
ancak kimse takmadan işlerine devam etti.her hangi bir yaratık vs. yapmış olabilirdi,hem alışıktılar.
ama jennie,merakına yenik düşüp,kapıya doğru adımlamaya başladı.
Kesinlikle kapıyı açınca karşısında erkek bir insan görmeyi beklemiyordu.
burada olmaması lazımdı.
Aklına Onu ormana bırakma fikri geldi ancak yarasını ve havayı görünce içini hafif bir telaş kapladı.
onu kapıda bıraktı ve yukarı çıkıp ilk yardım çantadı aldı.
tabi ki evde ki diğer yaratıklarda görmüş bu durumu konuşuyorlardı.
jennie aşağı inerken jisoo onu durdurdu.
"jennie,yarayı bırak onu direk ormanın en kuytu köşesine bırakalım"
Dedi.ardından rose konuşmaya başladı.
"Saçmalama jisoo,tarasını sar sonra ise ona yatacak bir yer ver"
Ama jennie zaten yapacağını belirlemişti,o yüzden ışıkları kapattı.
sonuç olarak ışıklar kapalıyken gölgeler konuşamazdı.
jennie hızlıca aşağı indi ve diğer yaratıkları arasından geçip çocuğun yaralarına pansuman yapmaya başladı.
diğer yaratıklar ise sıkıldığı için kendi köşelerine çekilde.
jennie,diğer yaratıkları rahatsız etmemek için montunu giydi ve o korktuğu ormana doğru yğrümeye başladı.
ordaki yaratıklar jennie ile uğraşıyorlardı ama jennie yine de yürğmeye devam etti.
tam ormana giricekken oğlanın sesini duydu.
"l-lütfen y-yardım et"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️CONTROL⚜️
Misteri / Thriller⚜️O gece siyah ve beyaz,karışmadan önce son kez kadeh tokuşturdu. ⚜️O gece ateş ve su,buharlaşmadan önce son kez gözgöze geldi. ⚜️O gece ay,ilk ve son kez ışığını kızın göz yaşlarına doğrulttu. ☯︎Kim taehyung&Kim jennie☯︎ yaratıklar,hayaletl...