Ahoj!!
Vstal jsem a ještě rozespalý jsem sotva vnímal svět kolem sebe. Promnul jsem si oči a všiml si Eiko, která stále klidně oddechovala. Opatrně jsem proklouzl kolem ní a namířil si to do koupelny, kde jsem spáchal ranní hygienu a následně se převlékl. Když jsem se vrátil, spočinul jsem pohledem na Eiko, byla roztomilá. Jemně jsem ji pohladil po tváři.
,,Vstávej andílku." řekl jsem a sledoval, jak se pomalu zvedá.,,Jdu udělat snídani, tak pak přijď do kuchyně." dodal jsem a šel připravit snídani. Když přišla, jako správný džentlmen jsem ji odsunul židli, aby si mohla sednout a než jsme začali, neodolal jsem a udělal nám selfie, které jsem následně zveřejnil na instagram.
------------------------------
Po jídle musela Eiko vyrazit domů a dodělat pár věcí. Opět jsem se začal nudit, a tak jsem projížděl upozornění. Překvapilo mě, že Iwaizumi zareagoval na mou fotku s Eiko vlastně i na celé moje story. Najednou mě zastihl pocit studu...doteď jsem nebyl schopný mu odepsat. Ano, sice v jeho zprávě stálo, že mi dá čas, ale z mé strany to vypadalo, že jsem v pohodě a mám času až moc. Nebo se mě moje podvědomí prostě snažilo dokopat k tomu, abych mu napsal. I přes to, jaké to mezi námi je, ho nechci ztratit úplně. I Eiko, aniž by věděla, co se mezi námi stalo, mi radila, abych se s ním pokusil udobřit, neboť bychom oba zbytečně trpěli. Najel jsem tedy na naší konverzaci.
--------------------------------
Iwa-chan:
Tooru, promiň mi to.
Nechci, abys zapomněl, ani já sám nemůžu zapomenout.
Nemohli bychom zase chodit do školy společně?
Chtěl bych si s tebou promluvit. Nemusíš odpovídat hned.
Dám ti čas.Me:
Promiň, nevěděl jsem, co ti na to odpovědět.
Vlastně ani teď nevím.
Já nikdy nezapomenu, ale teď nejde jen o to...
Asi vážně potřebuji trochu víc času, ale cestu do školy s tebou jistě zvládnu.Iwa-chan:
Jo podle tvého story asi vím, o co jde...
Očividně je to o dost lepší společnost než já!
No nebudeme to řešit, jen nechci, abychom se přestali bavit úplně...Me:
Nebudeme to řešit? Na to je očividně pozdě.
Co se tím jako snažíš říct? Tím "to" narážíš na Eiko?
Ona za naše problémy nemůže, ale možná by ses ji mohl zeptat na nějakou tu radu ohledně chování. Vůbec tě nepoznávám.Iwa-chan:
Promiň, nevím, co to do mě vjelo. Snad se tedy uvidíme v pondělí...--------------------------------
Ze začátku jsem měl strach se mu vůbec ozvat. A když už to udělám dopadne to takhle? Nejdřív to vypadá, že se se mnou chce udobřit a pak prostě napíše tohle. Měl jsem takový vztek. Proč ji do toho tahá? Jediná osoba, která mi teď dokáže pomoc nepadnout až na dno a on dělá, jako by byla strůjcem našich problémů.
Pokračování příště...
ČTEŠ
,,Otevři oči!" [IwaOi] ✔️
RomantizmByl jsem obyčejný středoškolák a jako každý toužil po lásce. Měl jsem nejlepšího přítele, kterého jsem opravdu miloval. Seznámili jsme se na nižší střední, kde jsme se spolu přidali do volejbalového klubu. Volejbal byla naše láska, dokonce i na vyšš...