Argentina, weekend day
Jihyo, Taehyung dan Lisa berjalan-jalan di taman. Memandangkan cuti hujung minggu, Jihyo ingin membawa Taehyung berjalan-jalan. Jihyo memujuk Lisa untuk menemannya.
"Lisa, wedding kau dengan Taeyong minggu depan kan? Nak aku tolong apa-apa tak?"
Soal Jihyo. Mereka bertiga duduk di bangku sambil makan aiskrim.
"Haah. Aku rasa semua dah settle. Tapi kalau kau nak sponser tiket honeymoon boleh juga"
Balas Lisa. Jihyo ketawa kecil.
"Ala boleh saja. 10 hari 9 malam aku kasi"
Jihyo ketawa, begitu juga Lisa.
"Mummy..tu uncle semalam datang rumah kita kan?"
Taehyung menujuk ke arah seseorang. Lisa dan Jihyo menoleh ke arah yang di tunjuk oleh Taehyung.
"Jimin datang rumah kau semalam? Bila?"
Soal Lisa.
"Masa aku dengan Taehyung tunggu korang sampai untuk dinner sekali"
"Dia ada buat apa-apa tak dekat kau?"
Jihyo mengeleng kepalanya.
"Hi Jihyo"
Jihyo menjulingkan matanya ke atas. Menyampah dengan kehadiran lelaki itu.
"Lisa, bawa Taehyung pergi ke sana. Nanti aku datang"
Lisa membawa Taehyung menjauhi Jihyo dan Jimin.
..
Jimin duduk di sebelah Jihyo. Jihyo menjarakkan kedudukan mereka. Saat ini bukan dia takutkan corona. Tapi lelaki tak berguna ini. Lebih bahaya dari virus.
"Ada apa? Aku tak nak jumpa kau la"
"Oh chill sayang. Aku nak jumpa anak aku"
Jihyo mengerutkan dahinya.
"Sayang? Ew tolong la. Boleh pergi mampus sayang kau tu. Aku dah kata Taehyung tu bukan anak kau. Kau tak paham bahasa ke? Ke kau nak aku cakap bahasa alien"
Marah Jihyo.
"Aku sure tu anak aku. Muka dia, macam aku. Lagi pun, kau ada ke buat dengan orang lain? Aku orang first tebuk kau"
Kata Jimin. Ayat Jimin cukup menyakitkan hati Jihyo. Jihyo mengenggam skirt yang dipakainya.
"Bak kata kau, aku kan murah. And mungkin tu anak orang lain walaupun kau yang tebuk aku dulu"
Jihyo menahan perit di hatinya, walaupun hakikatnya dia bukan la begitu. Dia tak pernah mengadaikan maruahnya kepada mana-mana lelaki.
"Tolong jangan kacau aku dan anak aku lagi"
Kata Jihyo lalu beredar dari situ. Makin lama dia di situ makin sakit hati.
"Belagak. Kau tunggu, nanti aku akan buat kau lahirkan anak aku yang kedua pulak"
Kata hati Jimin. Dia tersenyum sinis.
Tbc.
YOU ARE READING
Pregnant By My Bully | Song Jihyo & Park Jimin [C]
Подростковая литература【 Presenting 】 〝 Pregnant By My Bully by 00deadofwrite 〞 Crush. Siapa yang tiada crush pada zaman sekolah? Semua orang ada crush termasukla Song Jihyo sendiri. Song Jihyo gadis yang berbadan gempal tetapi comel menyukai Park Jimin yang bersifat badb...