PAVYONNN

61 3 19
                                    

Hepiniz benim pro olmadığımı biliyonuz zaten nasıl yazacam onu da bilmiyom aq kendi 2 kitabıma da vakit ayırcam daha bilmem ne bilmem ne... Neyse Azra ben senin amk bunu NİYE YAPTIRIYON. Hadi artık okumaya

***Baturay Reis***

"Hadi o zaman kapı orada, siktir git!" dedi Enes.

"Madem öyle, burada daha fazla durmam. Şunu da unutma, senelik dostuna bunu yapabilecek kadar piçsin."

Kapıyı açıp, sweatimin omzunu tutunca bağırdım.

"Lan bırak, kendim çıkarım!"

Öfkeyle çıktım ve o da kapıyı sertçe çarptı. Arabaya bindim. Beni rahatlatması için radyoyu açtım. Biliyom çalıyodu.

Biraz da sizin kulağınız sikilsin ZA neyse hikayeye dönelim

***

"Hay sesini sikiyim. Basmış autotune'u sözde şarkı söylüyo amına koduğum."

Kanalı değiştirdim. Nihayet rahatlamalık bir şarkı çalıyordu.

BAM BAM BAM

Nihayet rahatlayıp eve doğru gidiyordum ve birkaç dakika sonra varmıştım.

Karşı tarafta 1 aydır düzenlenen 2 yer de açılıyordu. Yan yana 2 pavyon. Siksokır Pavyon ve NDNG Pavyon.

Karşıya baktım, sonradan da "Bana ne amına koyim." dedim ve eve girdim.

Eve girdim ve yorgunlukla kendimi yatağa attım.

-Birkaç saat sonra-

Dışarıdan gelen sesler yüzünden uyanmıştım. Cama gittim ve baktım. Pavyonların önünde grup tartışması vardı. Hemen aşağı koştum.

"Burada noluyo?"

Sol taraf henüz 15 yaşında bile olmayan, küçük çocuklarla doluydu. Sağ taraf onlardan daha farklı gibiydi.

Sol grubun en önündeki, Lolcü Selen tipli kız konuştu.

"YEŞİL HARELİİMMM!! Sen hangi pavyona gelirsin diye tartışmıştık. Ben senin orosbun olmak istediğimi anlatıyordum, bunlar benimle dalga geçtiler. İntihar edicemm."

Yanındaki çocuk konuştu.

"Emma, ağlama bir tanem. Joker'in hep yanında."

Sağ gruptaki, en normal giyimli insan konuştu.

"Baturay abi, ha bu izdurabını siktuklerim maldır. Türk olduklari halde mal mal isimler kullaniyler. Ha sen bi gel bize, ŞELALE veriyim sağa."

Karadeniz şivesini düzgün kullanmışımdır inş

***

Lolcü Selen tipli Emma'dan daha çok tepki çeken biri varsa, o da bu kızdı.

"Sen Karadenizli misin?" diye sordum.

"Yok, Azerbaycan'dan geliyom. Bax Azerbaycan'dan gelib seni siqerem."

Benim mal mal bakışlarımdan sonra güldü ve konuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harelerin SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin