35🗼

253 22 21
                                    

Минаваше дванадесет, когато Тейонг реши, че е време да се прибира, а Юта предложи да го изпрати.

Двете момчета вървяха, скрити в мрака на нощта. Времето беше леко ветровито и малко хладно, заради което Юта даде сакото си на по-малкият.

- Знаеш ли... - подаваха по едно време червенокосият адвокат - Трябва да говориш и с Тен.

Тейонг въздъхна и прокара ръка през кестенявата си коса. Помисли малко, след което каза:

- Не знам... Аз... От една страна си прав. Трябва да поговорим... Но от друга...

- Няма нищо друго! - прекъсна го японецът - Той съжалява, че те е лъгал и иска да ти се извини.

- Юта... Не е толкова просо!

- Напротив!

- Не, не е... - каза отчаяно по-малкото момче - Защото не само той изневери... И разликата е там, че аз не съжалявам.

Чувайки последното изречение, широка усмивка се разтели по лицето на червенокосият, но той бързо я скри.

Двамата продължиха да ходят и не след дълго пристигнаха пред дома. А розовокосият адвокат.

- Знаеш ли... - започна Юта - Една малка част от мен беше сигурна, че си останал при Дже.

Тейонг се засмя и свали сакото от себе си, подавайки го на Юта.

- Лека нощ. - каза той и го целуна леко, преди да се обърне.

Тъкмо щеше да се скри във входа, когато чу гласът на по-големият:

- Хей. - каза Юта, а Те се обърна - Не е зле да ме отблокираш.

- О, да... Ще го направя. - засмя се Тейонг и влезе във входа.

Момчето се качи нагоре по стълбите и скоро беше пред дома на Джехьон и натисна звънеца.

Не след дълго врата се отвори и от вътре се показа разгневеният кореец, който веднага се развика:

- КЪДЕ Е ЮТА?!

- По-тихичко! - скара се Те и влезе, заключвайки след себе си - Хората спят. 

Тейонг отиде на дивана и седна с кръстосани крака, като веднага извади телефона от задния си джоб.

Първата му работа беше да от блокира Юта и... Тен.

Поседя около две-три минути, преди да се реши да му пише.

Тъкмо отвори чата, когато видя, че ниският тайландец му е писал.

@ten10
Тейонг!

Lost in JapanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora