Murat
Yine gece bütün ihtişamı ile kendini belli ederken o şerlinin oyunları halen devam ediyordu.
Akla hayale sığmaz işkenceler yapıyordu bana, ama öldürmüyor du.
Her tarafım yanıklar ve yaralar ile doluydu vücudumun neredeyse tamamı yara ile kaplanmıştı o şerli bana birşey yapmıştı, göremiyorum, ne yaptığını da anlayamıyordum resmen kör olmuştum en ufak bir ümit bile kör olmam ile kaybolmuştu artık o ümit ışığını göremez olmuştum ve bu iki günde hayattan bıkmıştım.
Şerli verdiği sözü tutuyordu beni öldürümüyordu ama çok ağır yaralar veriyordu elimden geldiğince ona yalvarmamaya özen gösteriyordu.
Birşeyler hissediyordum yine o gelmişti göremezsem bile hissediyordum.
Metal sesi geldi birden yine oyununa başlayacaktı anlaşılan biraz daha zaman geçtikten sonra elinde bulunan metali yüzüme sürdü metalin soğukluğu ile yüzümden akan kanın sıcaklığı birbirine karışırken yüzümde açılan yara ile bu acı durumun onu sevindirdiğine yemin edebilirdim ama ne olur ise olsun o şerlinin beni öldürmeyeceğine emindim.
Arkadaşların ve hocaların seni arıyorlar dedi.
Beni bulsalar bile bu yaralar ile ne kadar daha dayanabilirim bilmiyordum ağır yaralar alıyordum yetmezmiş gibi bir de kör olmuştum onlara yük olmamak için, onların beni böyle görmemesi için ölmeyi tercih ederdim.
Baran
İhfar halen Hasan'ın bedenini ele geçirmiş bir şekilde sabrımızı sınamaya devam ediyordu ihfar'ı Hasan'ın bedeninde öldürebilirdik ama bunun sonucunda Hasan da büyük zarar alabilirdi.
Ve Murat'ı da öldürebilirlerdi yani o şerliler bizden iki adım öndelerdi her adımımızda iki kez düşünmemiz gerekiyordu ama benim yüzümden kimse planlı gidemiyordu çünkü dinlemeden ani kararlar alıyordum ve hepimizi tehlikeye atıyordum bu durum daha ne kadar devam ederdi.
Hasan sinirle bakarak kin dolmuş gözlerini bana dikerek o cinnia canı isterse Murat'ı hemen öldürebilirdi ama canı oyun istemiş dedi.
ben Hasan'a bakarak kimin kimle oynayacağını gelecek zamanlarda görürüz İhfar dedim.
İhfar ismini bastıra bastıra söylemiştim ondan sonra da hasan bayıldı, bu son lafım ihfar'ı kızdırmıştı.
...
Saatler ilerliyordu ne hocalar ne de ben bu işe bir anlam veremiyorduk
Ne yapacağımızı bilmiyorduk çıkmaza giriyorduk ama tek tesellimiz yaşıyor olmamızdı Murat'ın hayatta olup olmadığını bilmiyorduk ama bir ümit kurtarmak için çabalıyorduk.
Mehmet hocaya bakarak hocam derse devam etsek olurmu dedim.
Mehmet Hoca da tamam arkamdan gel dedi.
Kalkıp Ahmed hocanın odasına gitti ben de peşinden gittim odaya gittiğimizde eski boyası dökülmüş kitaplığın rafında duran kırmızı kapaklı kitabı aldı ve bana tut dedi.
Sonra da köşede duran bakır tası ve birkaç şey daha aldı bir mindere oturarak eliyle bana da otur işareti yaptı ben de oturdum ve dikkatlice izlemeye başladım hoca kitaptan bir sayfa açtı ondan sonra da diğer malzemeleri yerlerine koyarak tasın içine su koydu sonra da birkaç bitki atarak birşeyler okumaya başladı aynı anda da suyu karıştırıyordu bitki kuru olduğu için çabuk dağılmıştı suda, sonra birkaç şey daha yaparak rütbeli bitirdi hocam neydi şimdi bu ne oldu yani dedim. Çünkü anlamamıştım ne olduğunu,
Hoca gülümseyerek bu gösterdiğim şey cin yakma ritüeli dir dün beni biri aradı ve arkadaşı olan birisine cin musallat olmuş muska filan yaramamış yarın bize gelecekler ve bu işte bana yardım edeceksin dedi.
Şaşırmıştım çünkü daha yeni girmiştim bu işe daha yeni yeni ne olduğunu anlamaya çalışıyordum hem kafama bir soru takılmıştı hocaya bakarak hocam tamam biz bu cini öldürdük diyelim ya kabilesi, onlar ne olacak dedim. Hoca da kabile falan girmez araya bu cin büyük ihtimal ile adama aşık olmuş ve o yüzden peşini bırakmıyor dedi.
İlk defa biri üzerinde deneyecektim bunu, zaten bir o duayı bir de bu ritüeli öğrenmiştim. Hocaya bakarak hocam peki sadece bu mu bunu yaparak mı öldüreceğiz dedim.
Hoca bana gülerek yok be oğlum bu suyu sen hazırlayacaksın ben de o sırada adamı çizdiğim çemberin içine koyacağım önüne de büyükçe bir ayna koyacağım birkaç şey daha okuyup cin'i çağıracağım cin geldiği zaman tılsımlı olan aynada kapalı kalacak bir nevi hapis edeceğiz yani sonra ben cin ile anlaşma yapmaya çalışacağım uymaz ise bu suyu adama içireceğiz ne olur ne olmaz diye ve cini yakmaya çalışacağız işimiz bittikten sonra bir muska yazarak adamı yollayacağız dedi.
Hoca yapılacakları anlatır iken ben de kafamda canlandırıyordum öyle dışarıdan bakılınca kolay gibi görünse de yüzde yüz eminim ki çok zor olacaktı.
Bu ritüeli ardından kötü şeyler olacaktı bunu hissediyordum ve aklıma geldikçe içim daralıyordu.
Allah sonumuzu hayır etsin inşallah dedim. Hoca da inşallah dedi ve derse başladık
...
Aradan üç saat geçmişti zar zor ezberlemişitim inşallah bi aksilik çıkmazdı inşallah adamı bu illetten kurtarırdık.
Ahmed hoca bize bakarak ne oldu ne öğrendiniz dedi.
Mehmet hoca da Ahmed hocaya bakarak cin yakma ritüeli öğrettim yarın bir hasta gelecek ve baran da bana yardımcı olacak dedi.
Hoca da iyi olur ne kadar hızlı o kadar iyi dedi.Hatalarım olduysa özür dilerim 🙏
Oylarınızı bekliyorum 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜLMEZ [ TAMAMLANDI ]
МистикаÇOCUKÇA BİR HATA VE KOCAMAN BEDELLER ÖDETEN BİR HAYAT !