Sfanta macaroana ...este Harry Styles si. One direction!!!!
Am strans acele dulciuri si am mers spre casa de marcat sau cum i se zice...am iesit din magazin tot uitandu-ma doar la el ,cand am iesit din magazin ,mi-a zis:
-De ce te holbezi asa la mine?
-S-scuze ...doar ca eram uimita...
Asa alice asa...iara gura mea vorbeste fara sa gandeasca..."
-sunt uimita pentru ca...ce sa caute un star-pop intr.un super market? Nu aveti servitori...sau asa ceva?
-sa nu crezi ca daca noi suntem staruri nu avem voie sa ne facem cumparaturile singuri.
Eu am zambit usor...el a vrut sa ma sarute pe obraz dar eu m.am tras:
-harry ...dea bea ne.am cunoscut si ...daca ne vede cineva?
-scuze... Imi dai numarul tau de telefon?
-055****** ...al tau?
-055******. Stai sa iti trimit un mesaj sa vad daca esti tu.
Am primit mesajul : ,, din prima clipa cand te.am vazut mi.ai placut. "
Ahamm...ma gandeam eu de ce ii ia atata sa trimita un mesaj.
-harry..zic eu cu un ton impungator (impungator? Serios.scz dar altul nu mi.a venit:)
-ce.i? Imi raspunde el... Acesta e adevarul.. Te..te plac. Gata harry ai spus.o.
Nu prea eram destul de interesata de ce a zis el ...este un star pop vrea doar o aventura de noapte ...si bang nu mai vrea sa dea ochii cu tine..
Alice p.o.v
-unde dracu ai stat atat? Ma intreba melissa.
-la mama dracu' ii raspund pe acelasi ton.
Atunci eram intrerupta de stirea de la tv:
Se pare ca harry styles si.a facut o noua Prietena...acestia si.au facut cumparaturile impreuna si au iesit. Si.au dat unul altuia numarul de telefon.
Se pare ca pe această fetita o cheama Alice Dowel Kamelia.
Cand vom mai afla informatii despre acest ,,proaspat cuplu,, va vom anunta!Atunci eu inchid televizorul si am plecat in camera mea Luandu.Mi ciocolata cu mine.
Am primit un mesaj de la harry:
,,Scuze pentru stirea de la tv...chiar nu am vrut...dar sunt paparazzi stiu orice. Maine vrei sa iti fac cunostiinta cu restul trupei?,,
,, nu.i nimic...doar nu stiai ca ne vom intalnii...desigur...ora ,unde , pot sa aduc si eu pe cineva ? Prietena mea cea mai buna si este mare fan 1 D"
,, cum sa nu am fii incantati, ora 13:30, la restaurantul de langa colt."
,, ok,multumesc! "
,,cu placere!:**"
Nu ii mai scriu nimic inapoi si o sun pe criss sa ii zic vestea:
Apel vocal:
,,hei ,criss...am o veste pentru tine!!
Spune...
Azi am mers la super market...i.am zis ce sa intamplat pana la .
M.am intalnit cu harry din 1D si m.a invitat sa ii cunosc pe restul trupei si i.am zis de tine si vi si tu.
Ea a inceput sa tipe de fericire ,mi.am asezat telefonul pe umar sa nu imi sparga timpanele.
Serios? Faci misto nu?
Dupa cate imi aduc aminte nu e 1 aprilie!!!
Ok!Ii spun toate detaliile .
Razele soarelui trec prin perdeaua mea transparenta cu flori. Ma uit la telefon sa vad cat e ceasul si vad ca e ora 11:00 , ma ridic din pat si merg la baie sa imi fac un dus lunggg ,iar apoi rutina de dimineata. Am venit in camera cu prosopul legat putin mai sus de piept.
Mi.am cautat hainele . m.am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti si un tricou cu ,,keep calm in your love bff."
M.am machiat cu putin blush,iluminator, ruj,creion,rimel si tus. Parul l.am prins intr.un coc lejer iar in picioare mi.am luat vesnicii mei conversi albi.
Mi.am.luat cheile de la masina si ies pe usa fara sa ii mai zic ceva Melissei.
Ajung in fata casei lui Criss si dau un claxon .
Cris apare cu un tricou pe care scria ,,i love 1D''
-Serios ,criss ,chiar era nevoie?
Ea da din cap in semn de afirmativ.
Am plecat spre ,,restaurantul din colt"
Am ajuns si i.am vazut pe baieti la o masa mai retrasa...
CITEȘTI
Dragoste intamplatoare
RomanceMa numesc Alice si am 18 ani... Mama a murit in urma unui accident rutier Tata s-a recasatorit cu o femeie pe nume Sophie nu o s scorpie uport scorpie pe femeia asie d ...sta cu tatal meu doar pentru scorpie bani..dar tata e orbit de dragoste ca sa...