WHEEİN'DEN:
Bana korna çalan hwasa'nın arabasına doğru koştum , ve arka kapıyı açıp arabaya bindim . solar'la kısa bir sarılmadan sonra neşeyle konuştum '' günaydın bebişlerim '' dedim . moonbyul arkasını dönüp çilek dolu kaseyi uzatırken gülümsedi '' sana da günaydın gamzelim ''dedi . kıkırdayıp kaseden bir tane çilek aldım .
Hwasa sağa dönüp dikkatli bir şekilde yola bakarken konuştu '' lan bu arabalarınız ne zaman bakımdan çıkacak ? . kendimi sizin özel şoförünüz gibi hissediyorum '' dediğinde hepimiz gülmüştük . solar kafasını omzuma yaslayıp '' of geçte kaldık zaten , hem dersimiz yeni matematik hocasıyla '' dedi . yüzümü buruşturup başımı hafif sağa çevirdim ve solar'a baktım . '' bizim yaşlı kang'a ne oldu ? '' dedim .
Solar kaldırdığı elini ileri geri sallayarak '' ooo kanka bay kang gideli çok oldu , dersler uzun zamandır boştu . bu yeni hoca bugün dersimize ilk defa girecek '' dedi . omuz silktim '' dersi asla dinlemeyeceğim için kimin girdiği pekte umrumda değil '' dedim.
Moonbyul ön taraftan ''wheein matematik dersini dinlememeyi biraz abarttın galiba , bay kang'ın gittiğini fark etmediğine göre . '' dedi . göz devirdim '' matematik pek ilgimi çekmiyor byul '' dedim . solar sırıtıp '' aldığım haberlere göre matematik derslerini artık wheein'in de sevecek ve dikkatini çekecek ''dedi .
Yüzümü buruşturup ' sen mal mısın ? ' der gibi solar'ın yüzüne baktım
Kısa ama anlamlı bir bakışmamızdan sonra solar tiksinir gibi yüzüme baktı '' düşündüm de hiç bir kuvvet senin matematiği sevmeni sağlayamaz '' dedi . gülümsedim '' anladığın iyi oldu '' dedim ve acı çeker gibi yüzümü buruşturup konuşmaya devam ettim '' ahh ! matematik deyince bile midem bulanıyor '' dedim.
Hwasa merakla '' peki derste dikkatimizi çekebilecek ne var ki ? '' dedi . solar gülümseyip sağ eliyle saçlarını geriye savurdu '' dersin hocası bebeğim dersin hocası kesinlikle dikkatimizi çekecek , aldığım haberlere göre çok yakışıklıymış '' dediğinde göz devirdim . '' aman kıçımın kenarı yakışıklı hocaymış '' deyip cam tarafına döndüm ve dışarıyı izlemeye başladım .
Neden bir adamı bu kadar abartıyordu ki ? , yakışıklıya yakışıklı bize ne sanki kendimize alacağın koskoca adamı
KIZLARIN OKUL KIYAFETLERİ AŞAĞIDA UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÖPTÜM BYY :DDDD :PPPP :))))))))))))) =-))))))))))))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN - ÖĞRENCİ (WHEEİN TAEHYUNG)
Fiksi RemajaElimi göğsüne koyup hızla geri ittim. ikimizde nefese kalmıştık. gözlerini kıstı. Sorun ne? '' '' Olmaz bu doğru değil sen benim öğretmenimsin ''