Hej jag heter Sandra och jag har en kille som heter Axel och det är första dan i skolan efter jullovet, jag gick ensam till skolan för Alex var hemma och var sjuk. När jag gick igenom korridoren såg jag en killen som satt vid ett fönster och när jag gick förbi han och gick till mitt skåp, då så kom han till mig och sa,
- Hej! Vad heter du? Jag heter Sandra och när jag sa det så såg han mig i mitt ögonen. Är du ny här? Ja, men vad heter du främling? Jag heter Omar. När skolan började så satt han sig bredvid mig för fröken sa det och jag satt ensam varendaste lektion, vi hade engelska och vi skulle berätta för sin bänkkompis om sig skälv på engelska, när vi hade nästan slutat för lektionen så sa han vill du ha mitt nummer? Ja Järna.
Han glädje mig en lapp och det stod ❤️mitt nummer: 073-4568112❤️och jag grädde mitt numer till han. när det var kväll så ringde han och sa titta ut nu! Och när jag tittade ut så vinkade han och sa kom i mobilen, jag gick ner till han och jag frågade vad vill du? Jo jag vill bjuda mej på en pizza och jag sa ja.
När vi var där så såg jag inte min pojkväns polare och dom spionerade på mig och Omar, dom sms Axel och skrev att det jag var med en kille och var på en dejt. Och när vi gick hem så såg jag Axel och han sa hej! Och Omar sa hej, när jag sa hej så sa axel håll käft! Och axel sa se du hon där? Ja sa Omar och axel sa ja och jag och Sandra är i hop! Så lämna oss i fred! När Axel gick i mot Omar så sa jag sluta! Vad sa Axel, Axel gå hem nu! Men... Nä nu!Så han gick och jag sa kom vi går in och se en film. När vi såg på en film så frågade han mig om jag och han är i hop och jag sa ja det är vi men jag har tappat känslor för han och det finns en annan som jag gillar. sen så såg han mig i ögonen och kysste mig.
När han kysste mig så kände jag att han var den rätta för mig. Och sen jag sa jag,
jag fryser så sa han här och grädde mig sin snygga kofta,
och när jag fick koftan så såg jag hans muskler.
När filmen var slut sa han att han måste gå så gick vi till dörren och han sa hej då och då sa jag vi syns i Morn, ja det gör vi.
läs vidare så får ni veta fortsättningen.~Sandra❤️
ESTÁS LEYENDO
Killen på festen
FanficSandra är 16 år och bor i Göteborg, men hon åker till Stockholm för att vara med sin bästavän Rebecca första gången, dem fick kontakt genom killarna från The Fooo Conspiracy och dem har känt varandra sen ett år tillbaka. Hennes pojkvän Axel bor i Vä...