Všechno začíná jen pár měsíců po zabití (toho pravého) Voldemorta Harrym Potterem, když mu bylo teprve rok. Pro Brumbála bylo toto období právě kvůli zmizení jeho úhlavního nepřítele opravdu velmi nudné, a proto se rozhodl, že si na Voldemorta pohraje sám.
Chtělo to ale hodně příprav, aby se takhle velká "divadelní hra" připravila, a tak se rozhodl, že si počká na Harryho Pottera, než začne. Je to přece zábavnější, když do hry přidáte i "toho vyvoleného", no ne?
No, a tak se tedy po mnoho let připravoval, až konečně přišla jeho chvíle: Harry nastupuje do Bradavic.
1. ročník: Brumbál si pro své účely draze najmul nájemného herce (jistého Quirella) a všemi možnými kouzly ho pro jeho účel očaroval. Původně to nemělo dojít tak daleko, že by Quirell zemřel, chyby se však dějí. Omylem ho totiž trošku moc očaroval, a místo toho, aby byly popáleniny jen neopravdové iluze, herce doopravdy spálily. Smutné.
2. ročník: když už jeden ze zakladatelů tak příhodně vytvořil komnatu s obřím zabijáckým hadem, proč toho nevyužít? Očaroval takovou malou knížečku tak, aby z něj mohla vystupovat iluze pohledného chlapce, a dal do něho prvky Impéria přes předmět (černá magie, kterou si Brumbál nastudoval, aby správně zahrál svou roli Voldemorta). A nakonec diář "poslal do oběhu" prostřednictvím jednoho ze smrtijedů. Vše fungovalo podle plánu, až ale nakonec naneštěstí Harry (zase on, ten blbeček) jeho miláčka zabil a byl konec zábavy.
3. ročník: tak to je husté, tentokrát nemusel ani nic zosnovovat! Stačilo si jen počkat na toho přiblblého kmotra chlapce s jizvou a situaci lehce dopomoct...
4. ročník: ti herci jsou taaaak, užiteční! Ale tentokrát nebyli potřeba. Brumbál používá malou figurku divného chlapce, kterou kouzli ovládá, a začíná šířit lži o Voldemortově "návratu". Posílat sny do hlavy chlapce je něco, co se naučil už opravdu velmi dávno. A navíc využívat smrtijeda, aby se vším pomohl. No, a na konci roku je jeho premiéra ve Voldemortově roli! Zábava zaručena. Až na tu divnou hůlku... Teď už mu Harry začíná lézt na nervy: proč ho nenechá v poklidu si hrát?
5. ročník: hra čím dál tím víc zrychluje, a tentokrát opět potřeboval služeb herce. Přece jen musel nakonec bojovat "sám proti sobě". No, nebylo snadné najít tak mocného herce, ale nakonec to vyšlo. Komedie pokračuje!
6. ročník: už Brumbála role "dobročinného dědka" začíná unavovat: musí se svého milého alter ega nějak zbavit! Předtím se ale postará, aby byl Harry připraven na (možný) souboj s ním. Když už ho má u sebe, rovnou ho může využít k jeho zábavě, no ne? A jak by mohl mladý hoch porazit tak silného soupeře, jako je on sám? A k zahrání jeho vlastní smrti nakonec najde nějakého blbce, kterého unavuje svět. Slíbí mu, že za něj bude platit školné jeho sestry, a dá mu mnoholičný lektvar. Snadný konec.
7. ročník: vše vrcholí, a Brumbál teď už svou moc přímo miluje! Nechce se jí za nic vzdát... Chce si ale s Harrym užít poslední zábavu. V jeho závěti mu odkáže cetky a navede ho na stopu viteálů. Samozřejmě neexistujících. Jsou to jen Brumbálem silně okouzlené věci. Nakonec, aby to vypadalo hustě, očaruje šutr, aby ukazovaly iluze mrtvol a sešle na Harryho zelené kouzlo. Křičí přitom sice slova smrtícího kouzla, v mysli má však dost silno, aby vlastně přitom sesílal úplně jiné kouzlo. Sešle mu vizi jeho "dobročinné verze" a dopraví ho až do Bradavic, kde ho čeká poslední duel. Chlapec ho ale přechytračí a nakonec i naneštěstí zabije, a to je konec našeho milého dědka.
A taky naší teorie. Děkujeme za pozornost.
⁓⁕※⁕⁓
Vítejte v naší první teorii. Doufáme, že se vám líbila, a pokud k ní máte nějaké otázky, neváhejte se v komentářích zeptat.
Krásně počtení
-Vznešené trio tří zvláštně smýšlejících😈
ČTEŠ
Harry Potter šílené teorie
FanfictionV této knize najdete několik skromných teorií, které by (snad) mohly v Harrym Potterovi fungovat. Najdete tu opravdu všechno možné: od zdůvodnění, proč jsou Brumbál a Voldemort jedna a tatáž postava, až po to, co je to vlastně testrál. Přejeme příje...