Episode 1 - Banding

634 47 5
                                    

-Rose's Pov-

.

"Vítáme zde krásné a punkerské dívky které známe jako Girls Like Boys ! " reportérka nas energeticky zavolala na pódium .

Wow. Usmála jsem se a zamávala pár fanouškům kteří se usmáli na zpátek. Naši fanoušci byli ti nejlepší. Oni nebyli šílení jako ostatní fanoušci jiných skupin. A skandáli se stáhli na minimum.

"Ahoj,holky já jsem Laura." Reportérka se představila a já přikývla .

Všechny jsme si sedli na pódium , také jsme tam měli všechny své nástroje.Seděla jsem na mém beat boxu , byla to akustická show takže by to bylo přehnané kdybych si vzala  celý set bicí.

"Takžeee ... " Bylo vidět že vůbec neví kdo jsme.

Všechny jsme se na sebe podívali a Cara začala mluvit.

"Je to vážně divný pocit, vidět nás tady - před 2 rokmi jsme byla parta lůzrů. Lidi nás chtějí slyšet zpívat a to nás opravdu těší." Vždy byla tak vážná na veřejnosti, ale snámi jí to opadlo a šla se dívat na kreslené filmy a hrát pokémony s Jennou.

"Vy holky jste předskokanky One direction zítra v Madison Square Garden! Jak se cítíte ? "

"One direction jsou vážně super kluci ". Tess se usmála. " Rádi si střílí z lidí - to jsme se naučily z těch 2 měsíců. Smutné je že zítra je poslední show " Vzdychla jsem 

"Oh můj bože Tess to jse rýmovalo, ale ano wow. Bude se nám stýskat. Byli tak milý na nás. " Jenn přikývla, s láhví v ruce - otevřela ji a napila se. 

"Vážně ? jak milý ? "

"Byli to definitivně džentlmeni. Otevírali nám dveře, brali nám věci když nám bolely nohy ... Yeah."

"Myslím si že je to jen [Britská věc] " Cara se zasmála , čímž nás rozesmála také.

"Takže můžeme vytáhnout pár drbů ?? " Lauren se na nás usmála 

Oh můj bože . Už jsem věděla kam to jde .

Jenna nereagovala zatímco Tessa měla výraz   -zastřel te mě ! -


Cara přikývla , když jsem si odkašlala 

"Takže vy holky nechodíte s klukama z 1D ??"

"Nope" řekla Jenna bez výrazu

" A začnete také být Popová skupina po tour s One direction ? "

"Um, my jsme obě skupiny úplně jiné  a .... "

"My pohrdáme Popem " Zastavila jsem Caru a fanoušci se začali smát .

"Jsou to vážně super kluci, neberte nás špatně. My je milujeme k smrti a jsou fakt cool. My prostě hrajeme úplně opačný žánr hudby a chtěli byjsme aby to tak zůstalo." Tess pokrčila rameny 

Dobře řečeno Tess :)

"Dobře :) A teď o Caře. Slyšela jsem že jsi se začala vídat s Lukem z 5 seconds of summer ?"

Všechny jsme se začali smát když Cara zabručela a začala se točit na otáčecí židly.

"Promiň te , ale ne nevídáme." Zakroutila hlavou

"Ale --"

"Něco jiného kromě 5sos  ?? " Já se rozhodla to stopnout, protože vím že kdyby jsme se bavily o dalších sra*kách jejich  Fandom co jim říkají *FAMILY* by nás ukamenovali. A my vážně nehledáme další  *drama*

Lauren si vzdychla s prohry. " Dobře jedna pozitivní otázka, co jsi myslíte holky o trendu BANDING ? "

" Je to briliantní ! Banding jako bonding ale * Band bonding * Jenna se rozesmála kvůli čemu jsem se začala smát také.

"Takže si myslím že jsme tak uprostřed  Banding-u. "Řekla jsem a Cara se usmála. 

Kdo to vymyslel ? " Zeptala jse Tess 

"Vlastně kluci z 5sos vytvořily ten tag na twitteru myslím. Normální věc kapely říkají."

"Oh." Řekla jsem jednoduše. " Nooo náš nový song výjde na ITunes už zítra - Kdo se těší ??! "

Vykřikla jsem energicky , jak dav začal povzbuzovat/křičet.

Tess se na mě ušklíbla, Jenna se začala smát a vrtět hlavou .

-Luke's Pov-

.

"Ugh." Michael zamručel, přepínajíc TV kanály . 

"Co ? " Zasmál jsem se a svalil se na gauč vedle něho. 

" To jsou ony. Ta skupina z Battle of the bands ? "

"Nemůžu uvěřit že to bylo takové .. " Zamumlal jsem a vzpomněl jsem si jak jsme se potkali .

"Girls Like Boys ? Myslím .. Jako vážně ?? jsou blbý ? " Mikey zabručel . " Je jasné že holky mají rádi kluky ."

-Cara's Pov-

.

"Five seconds of summer. Co to jako má být ? Jsou Blbý ? " Zabručela jsem samozřejmě iritovaná. "Oni jsi pořád myslí že jsou lepší než my "

" No oni mají samozřejmně více publicistiky než my ... " Jenna vzdychla.

"Jenom kvůli tomu že jsme byli druhé v Battle of the bands. " Tessa odůvodnila 

"Battle of the bands byla amaterská soutěž. " Rose pokrčila rameny . " A navíc , oni tourovali s 1D dřív. "

" Yeah, přesně. Oni si myslí že jsou lepší jenom proto že tímhle vším prošli dřív než my. My jsme prtostě talentované ." Rozčílila jsem se 

" Zapomeň na ně. Oni byli parta debilů." Jenna sevřela její rty. "Zítra je velký den, měli byjsme být šťastné." 

" Ale ne my nejsme. Oni vždycky vše zkazí !! " Zabručela jsem .

"Yeah, pojďte na ně zapomenout." Rose odmávala téma pryč .

Byli jsme teď v našem autobusu , kam jsme došli společně se security . Jak jsem se usmála plno fanoušků běželo knám po silnici aby sledovali náš autobus.

"Zatáhni to okno ! " Zasmála se Jenna a odtáhnula Tess aby to udělala sama.

"Ahoj lidi ! " Zakřičela jsem a mávat na ně . Začali křičet a mávat na zpátek.

"Milujeme vás holky , strašně moc !! Nemůžeme se dočkat zítřka ! " Řekla fanynka se světle obarvenými modrými vlasy, stejně jako Jenniny konečky - začala jsem se smát. 

" Vy přijedete zítra na show ? " Rose se rozzářila.

" Yeah. koupily jsme si lístky jen kvůli vám ! "

" Jé to je sladký od vás ! Děkujeme ! . " Tessa se usmála, předtím než se světlo dalo na zelenou a my se zase rozjeli dolů po silnici. 

Ahoj holky jak se máte ?? :3 ... Já vím já vím dlouho jsem sem nepřidala díl .. To řekněte našim učitelkám -_- ... Zítra píšeme test z matiky -_- .. Ale už jsem si řekla že sem musím přidat díl ... Moc děkuju za Votes. Uděláme velkou radost :3 

Tak doufám že jste si díl užily :3   

LOVE YA MY PENGUINS-UNICORNS <3

Girls // 5sos (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat