12. Fejezet - Könnyek két szemből

681 54 8
                                    

Konichiwa!^^
Ebben a fejezetben egy kis 18+ tartalmat olvashattok!
Aki nem bírja, az menjen le a második "Time Skip" -ig.
Csak saját felelősségre!
Bon Bojás!

Amint sétáltam a folyosón a saját szobám felé, megláttam a Villámfaszút, alias Kaminarit, aki ahogy meglátott, rögtön meg is szólított:

– Oi, Bakugou-

– Mit akarsz? – kérdeztem flegmán.

– N-nem láttad Kirishimát? – nézett körbe a teljesen kihalt folyosón.

– Nem. Mégis mit akarsz tőle? És mégis mi a faszért engem kérdezel, hah? – förmedtem a rossz Pikachu Copyra.

– Cs-csak mivel a te háziállatod, g-gondoltam te tudod hol van – akadozott el itt-ott a hangja.

– Tch~... Menj a pokolba – löktem el, majd otthagytam a folyosó kellős közepén.

Ahogy a szobám eléértem, fura hangokat hallottam meg. Olyan nyöszörgés. Nem.

Mintha valaki sírna...

Lassan kimérten nyitottam ki az ajtót, és nem hittem a szememnek...

Bakugou szemszöge:

– K-kirishima? – meredtem a vörösre, aki az ágyamon itatta az egereket – Te meg a mi a faszt keresel itt?

– S-semmit – szipogott Ejirou – M-már megyek is Bakubro...

– Nem mész te sehová se – sziszegtem – Itt maradsz, és szépen elmondod nekem, hogy mi a franc miatt sírtál.

– Oké – törölte le Kiri a könnyeit.

– Na akkor ma még belefogsz? – kérdeztem türelmetlenül, mert megbeszéltem Dekuval, hogy együtt fürdünk.

– Az van, hogy ma találkoztam Kaminarival. És eléggé kínos volt az egész, mivel ő már nem háziállat – sóhajtott Kirishima.

– És mit mondott, ami szerinted kibaszottul kínos volt? – néztem rá kérdőn.

– Azt mondta, hogy én nekem soha nem lehet rendes élettársam, mivel egy nagy senkiházi vagyok! – tört ki a zokogás Ejirouból, miközben én póker arccal néztem rá.

Ugyanazt mondta Denki Kirishimának, mint régebben én Dekunak... Csak én a képességtelensége miatt mondtam...

– Hát tudod... Én is régen ezt mondtam Dekunak, és így érte el a rohadék, hogy legyen képessége – forgattam meg a szemeim.

– Ezt meg hogy érted? – mért végig értetlen arckifejezéssel.

Francba...

– Nem mondtam semmit – fordítottam el a fejem.

– Nyaah~... Bakubro... – nézett rám Ejirou boci szemekkel.

– Rajtam ez nem fog ki, Kirishima.

– Jól van. Feladom – tette fel a kezeit megadóan Kiri.

– Tch~... Hülye Furahajú – ciccegtem – Na gyerünk Vulkánfejű! Én még fürdeni is akarok, szóval lódulj te is! – utasítottam a vöröskét, aki játékosan habtágba vágta magát, és kiszaladt a szobából.

A fürdőben:

Lassan lépkedtem a fürdőszekrényemhez. Nem akartam, hogy Deku meghallja, hogy jövök, mert akkor lehet, hogy megint újra hallhatom azt az édes hangját. Fürdőpapucsomat lerúgtam a zuhanykabin előtt, és az anyaszült  meztelen Deku mögé lépkedtem.

★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang