⊗ [X-WATT 2] - BÖLÜM 12 ⊗

589 64 32
                                    

[GIRIŞ]

Namjoon kapıyı tıklatıp sessizce içeri girerken peşinden Taehyung da kapıyı kapatıp sırasına yerleşti. Üyeler kendilerine bakıp öğretmene çaktırmadan fısıldadıklarında "Teneffüsü bekleyin," diyerek geçiştirdiler. İkisi de derse yoğunlaşmanın oldukça zor olduğunu biliyorlardı, akılları Hoseok'tayken.

Derste notlar aldıktan sonra teneffüse girdiklerinde üyeler yanlarına geldi. Jisoo kaşlarını çatıp sorgular şekilde Namjoon'a baktı bir elini sıraya yaslayıp.

"Hoseok kayıp. Başı da tehlikede." Dedi sakince.

Jungkook tek kaşını kaldırdı. "O bugün kızların yanına revire gitmemiş miydi?"

"Gitmiş de sonradan çıkmış revirden, Jennie'ye zihin yoluyla iletişim kurup sordum. Yanlarına gitseydik derse daha da fazla geç kalırdık." Diye cevapladı Namjoon.

"Hmm, nereye gitmiş peki?"

"Kesin Jungkook'un gücünü kopyaladı dangalak."

"Normalde olsa 3 saniyede gezer gelir ama 1 saat geçti." Güldü Namjoon, içinden mırıldanarak. 'Salak çünkü.'

"Başını beladan çıkarabilse şaşardım da neyse." Yoongi ofladı.

"Ne zaman gidiyoruz peki?"

"Daha doğrusu, nereye gidiyoruz?"

Taehyung Namjoon ile bakıştı.

"Yasak bölge Area'ya."

•••✮•••

Hazırlanan ekip, toplanarak revire gittiler. Kapıyı tıklatıp içeri girdikten sonra kızlara baktılar. Yoongi koluna astığı tulumları kızlara fırlattı. "Alın giyin şunları, beyler dışarı. Hadi!"

Odada Rose ve Jisoo'yu iki kızla bırakan erkeklere güldü kızlar. "Neyse, giyinin hadi görev var."

"Nereye?" Dedi Jennie.

"Hoseok'u bulmaya."

•••✮•••

Lalisa bilekliğinin çelik ayar düğmelerini çevirip ayarlama yaptı ve üyelere döndü. "Hazırsanız ışınlıyorum?"

"Hazırız." Lalisa ayarlamayı aktifleştirip gözünü kapattı fakat hiçbir etkileşim olmayınca üyeler tek gözlerini aralayıp bakındılar. "Manoban?"

"Ne var?"

"Hani?"

Lalisa gözünü açıp üyelere baktı. Kaşlarını kaldırdı. "Ne oluyor?"

"Gücünü yemek sanıp yemedin değil mi yoksa bize mi söy-"

"Jungkook!" diye azar çekti üyeler. Jungkook gülmesini kesip gırtlağını temizledi ve ciddileşti.

"Sanırım onun gücüyle ışınlansak iyi olacak. Benimki bozuk." Deyip güldü Lalisa. Jungkook Lalisa'nın esprisi bozulmasın diye ayar verdiğini farkedip sahteden güldü. "Ha ha ha, ne komik!"

"Çok konuşma da ışınla." Jungkook ters ters Jimin'e baktıktan sonra üyeleri bir kalkan içine alıp ışık hızında koşmaya başladı.

◄[Ⓧ]► X-WATT 2: Dağılış® | #f-action (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin