Başımda ki yoğun ağrı ile gözlerimi açmıştım.en son yerde sürükleniyordum...
NEY?ben..ben..nerdeydim?
Bu lanet olası yer neresiydi?!ben neden buradaydım?
O kız,kız kimdi?beni niye ormana götürüyordu?Ben niye bu soğuk betonda yatıyordum?
Aklımda ki bu binlerce soruya sadece baş ağrım eşlik ediyordu,bu durum hiç hoşuma gitmiyordu.
Kendimi kafese konuşmuş agresif bir aslan gibi hissediyordum.
Açtım ama önemli olan bu değildi,ben kaç gündür buradaydım?Veya niye buradaydım?aslında bir bakımdan bu iyi birşeydi çünkü gidebilecegim bir evim şuanlık yoktu.
Düşüncelerime bu safer sadece baş ağrım değil,topuklu ayakkabının çıkardığı yok sesler de eklendi.Büyük ihtimalle o kı,beni buraya tıkmıştı.beni buraya hangi hakla tıkmıştı?
Gördüğü her erkeği evine mi atıyordu?
Nasıl bir yaratığa denk gelmiştim.
Sesler kesilince bir süre durdum,ardından ise kapı açılmış ve yüzü yarım yamalak hatırladığım kadın duruyordu.Siyah,bir bacağında yırtmacı olan bir elbise giyiyordu,ayağında ise siyah topuklular.
Nasıl bir züppenin elindeydim?ve bu kadar zenginse niye korkuyon filminden çıkmış bir evde oturuyordu?"Uyanmışsın"
"Efendim?!"
"Bundan sonra burada kalıyorsun,kaçmaya çalışırsan ölürsün.acımasızca"
"Sen aklını kaçırmışsın,katil misin?!"
"Ben değil ama seni dışarı çıktıgın anda öldürecek şeyler tanıyorum,kendim bir ailenin ölümüne tanık oldum"
Dedi yarım gülümsemesi ile."Şeyler?" diye sordum.
"Boşver.yemek hazır,istersen çık ye.beni rahatsız etme"
"Sen?!"
Ancak kafasını bile cevirmeden dönüp,gitti.
Nasıl bir deli ile aynı ortamda bulunuyordum?!buradan kesinlikle gitmem lazımdı,bu lanet yerde daha fazla kalamazdım.
Ya da bu kız ile.kendini ne sanıyordu.
Erkek avcısı falan mıydı?Hemen odadan dışarı çıktım,beni en altta ki depoya mı kapatmıştı?
Çok fazla umursamadan merdivenleri çıkmaya başladım.deli gibi titriyordum çünkü yerin altında hiçbirşey olmayan bir odanın beton yerinde bilmem kaç saat yatmıştım,hasta olmasam iyiydi.4 kat merdiveni zorlukla çıkmıştım ve beni karşılayan şey adeta saray gibi olan büyük,siyah bir odaydı.
Kocaman bir masa vardı ve en son sağ tarafta tabak ve yiyecekler olan bir masa.bana bahsettiği maşallah bu olmalıydı.acıkmıştım ve olmayan gururum yüzünden kendimi yemekten mahrum bırakamazdım.Yavaş adımlar eşliğinde masa dogru gitmeye başladım,büyük ihtimalle yukarıdaydı ve kapı açıktı.hangi insan evde kaçırdığı birisi varken kapıyı açık bırakırdı ki?
Hayatında ilk defa mı insan kaçırmıştı,bu pis erkek avcısı kadın?
Her neyse,nasıl olsa işime gelirdi.yemeğimi yer ve sonra da gizlice kaçardım.basitti,galiba...Yemek masasında ki envayi çeşit yemek ile yüzüm de bir gülümseme oluştu.
Hemen şaraptan bir yudum alarak susuzluğunu giderdim.
O kadar açlık ardından mideme ilk kırmızı şarap indiği için hafiften midem bulanmıştı ama takmadan devam ettim.
Buradan çıkmak düşündüğümden
Daha kolay olucaktım,bundan kesinlikle emindim.⚜
Tırnaklarıma siyah ojelerimi sürerken o çocuğu düşündüm,onu kısa bir sürede geri yollamam gerekliydi.
Artık eskisinden daha fazla izlendiğini hissediyordum ve bu durum beni kesinlikle korkutmaya başlamıştı.
Şuan büyük ihtimalle kilitli olmayan kapıdan kaçmayı düşünüyordu ama bilmediğim şeylerden biri ben asla normal bir kız değildim.Yaratıklardan şu zaman kadar sadece birşey istememiştim,ev benim konrtolüm altındaydı.
Yani o kapı kilitli olmasa bile ben istemediğim sürece açılmaz yani kısaca boşuna uğraşıcak,kırılsa da geri kapanıcak.Siz buna sihirde diyebilirsiniz,kara büyüde.kapıdan gelen sesleri duyduğumda bu çocuğun nasıl bu kadar gerizekalı olduğunu düşündüm.
Benim ve bu ev hakkında bilmediği çok şey vardı,bunları öğrendiği zaman vereceği tepkileri merak ediyordum.Gerçekten komikti,beni sürekli güldürüyordu ve beni güldürdüğü zaman aptal durumuna düşüyordu.
Ama bundan haberi bile yoktu.
Şuan ateşle oynuyordu ve benim sönmeyen ateşinde su sadece ateşini büyütürdü.
Bana her karşı gelişinde kendince beni ezeceğini sanacaktı,ama o sadece beni alevlendirecekti.Bunlar sadece tahmindi ve ben,gerçek olucağından çok emindim.
Ne kadar ondan hemen kurtulmak istesem bile onla uzun bir vakit geçireceğimden malesef emindim.
Bu evden ayrılmamamın birden fazla sebebi vardı ve biride o iğrenç yaratıklardı.Onlar bu evin lanetinden besleniyorlardı ve benim onlardan sonsuza dek kurtulmam gerekecekti.bunun için o çocuğa ihtiyacım vardı.
Kısaca bu ormana her ne kadar giriş olsa da çıkış şuanlık yoktu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️CONTROL⚜️
Misterio / Suspenso⚜️O gece siyah ve beyaz,karışmadan önce son kez kadeh tokuşturdu. ⚜️O gece ateş ve su,buharlaşmadan önce son kez gözgöze geldi. ⚜️O gece ay,ilk ve son kez ışığını kızın göz yaşlarına doğrulttu. ☯︎Kim taehyung&Kim jennie☯︎ yaratıklar,hayaletl...