1

365 8 0
                                    

read at your own risk!! 🔞
dont like it, dont read it.
stop spreading hate if this is not where you belongs to.

a/n:

[dialogs mostly will be in english, but narrating in malay]

______story begin here____

"

whats job?"

jungkook memandang seokjin, tak sabar dengan kerjanya yang pertama.

selama ini dia hanya dibenarkan buat kerja disekitar kawasan yang terdekat, nak lepas kawasan korea pun payah.

jungkook tak hebat? nahh, he's the most dangerous master walks on earth. tapi dia masih belum ditahap master. jawatan itu masih dipegang oleh namjoon. jungkook sekadar orang kanan mereka.

"be the mafia leader child's caregiver"

"WHAT?!"

serentak itu jungkook terjerit, terkejut. sangkanya dia akan dapat job yang gila, tapi ini? LEBIH DARIPADA GILA.

"b-but...."

"take it or leave it jeon jungkook. you can get out from this house, learn whats outside, spying another gang how they move and learn. you're gonna be a mafia master, not a school principal. im not giving you this job for fun jungkook, you're gonna be his caregiver, his trainer and everything"

"but he's fucking master's child! how can i even..... ugh!"

seokjin hanya tergelak sinis. dia tahu apa didalam kepala lelaki muda itu.

"its not even last for a year, i swear. just a few months"

"am i not good enough to be a leader? why do i need those shitty things"

"you don't know what power that boy hold jungkook, dont ever call him like that"

giliran jungkook tergelak sinis. jungkook menjulingkan matanya keatas.

"so he's a boy huh?"

"does that even matter?"

seokjin memandang jungkook tajam. dan jungkook membalas dengan pandangan yang sama. jika dia sudah hilang pertimbangan, mungkin dia akan bunuh seokjin.

"you should be lucky you're master husband, you slut!"

jungkook meludah ke sisinya dan berlalu pergi. seokjin pula tersenyum memandang jungkook berlalu sambil menggeleng.

"I'll never do bad to you, youre my son jeon jungkook"

_

jungkook membuntuti the master of park family hingga ke satu bilik. pintunya berlainan dengan pintu yang lain, pintu itu berwarna pink dan purple pastel, manakala pintu lain bewarna hitam, kelabu dan emerald.  saat pintu bilik itu terbuka, haruman strawberry menusuk ke ruang hidung jungkook. tanpa sedar dia tersenyum.

rupanya segenap bilik itu juga bewarna pastel, dan dicampur sedikit sentuhan putih menampakkan kelembutan si pemilik. bilik tersebut luas, atau mungkin boleh dikatakan lebih daripad luas. plushie dan bantal disegenap ruang, lilin disusun pada dinding dan sudut, chandelier tergantung megah di tengah-tengah bilik. meja solek juga penuh dengan pelbagai produk mendatangkan pelbagai soalan dalam kepala jungkook. kelihatan pakaian bewarna pastel diatas katil bersepah, namun baju tersebut menyerlahkan lagi identiti si pemilik. stoking panjang sama ada lace atau sebagainya, harness pink dan putih, lingerie, thong, panties, croptop, dan macam-macam lagi. jungkook terpana, seakan mahu teruja atau seram dengan jagaan-nya.

"baby? where are you?"

suara master mematikan lamunan jungkook. dia juga kini turun mencari si dia. langkahnya mengikut master ke satu sudut, penjuru bilik itu yang terselindung. kelihatan babycoat disudut ruang itu. jungkook menjenguk kedalam katil itu.

"so this is your son, master?"

"his name is jimin"

jungkook mengangguk memahami. jimin sedang lena dalam sweater oversize bewarna kelabu lembut tanpa seluar dengan pacifier didalam mulutnya. sweater tersebut sedikit terselak menampakkan panties lace yang dipakai olehnya. pehanya yang lembut terdedah membuatkan jungkook mahu menyentuhnya, namun sedar akan keberadaan 'master' di sebelah.

"wait, you look too young too even be his father. like....... just a few years apart"

master atau yoongi tergelak kecil.

" am i do look like his father? this is not mine actually, im just his father replacement until this boy mature enough, and eventually be his father. but just look at him, looks like he'll never mature"

"and he do REALLY need a caregiver"

-

"you gave that job to the mother fucking jeon jungkook?! are you insane?!"

dia tersenyum sinis.

"you're really out of mind seokjin! he's dangerous enough just to take over this whole gang and you ask him to be a fucking CAREGIVER?!"

seokjin berjalan kearah suaminya, namjoon. bibir namjoon dicium sekilas dan tersenyum. tangannya bermain pada bibir lelaki itu, manakala tangan namjoon merangkul pinggang kecil seokjin, meramas punggungnya membuatkan seokjin gasp. dada namjoon dipukul lembut

"dont worry baby. i know jungkook. he's like our son remember?"

"but i know him too jagiya. what if he......."

belum sempat menyambung bicaranya, bibirnya dikucup lagi.

"shoos your anxious away daddy. trust our son. he'll be okay, and jimin will be okay. they both needs each other, and our gang needs each other too. thinks positive okay daddy?"

namjoon sekadar mengeluh berat. seokjin memandang riak risau suaminya, menarik namjoon untuk duduk diatas sofa. namjoon hanya mengikut, namun seokjin ditarik untuk duduk diatasnya. seokjin tergelak kecil dengan kemanjaan namjoon secara tiba-tiba.

namjoon membenamkan mukanya pada leher seokjin. bibirnya mencium lembut leher tersebut, dan tangan kekarnya merangkul erat pinggang seokjin. seokjin pula bermain dengan rambut namjoon lembut, menenangkan resah lelaki itu.

dia tahu namjoon menyayangi jungkook, begitu juga dia. masakan dia tak sayangkan jungkook? mereka yang menjaga jungkook sedari belasan tahun. malahan seokjin yang mengajar jungkook memegang pistol pertamanya. cuma seokjin seakan suka mengarah, menampakkan seokjin seperti tidak sayangkan his one and only son.

"kitten......."

"yes daddy?"

"i love you, i love our son, i love our family. i would do anything for us"

"i know daddy, and im sure kookie know this"

_

to be continued..

opinion?


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BigBaby || jikook 21+Where stories live. Discover now