Partea a patra♥

269 11 0
                                    

  ~Dimineță~

În dimineța asta m-am trezit singură fara să vina mama sau Jack.Mă duc la baie îmi fac rutina de dinimeață după mă întorc în camera mea şi ma îmbrac(Ținuta cu nr 1 e a lui Eve.)

Merg în bucătărie unde servesc micul dejun cu mama,Anne şi Jack.După micul dejun plecăm la şcoală nu înainte să o lasăm pe Anne la gradiniță.

La şcoală ne întâlnim cu retul.

-Hei!ne salută Ali.

-Hei!îi răspunde Jack în timp ce eu eram ocupată să vorbesc cu Luke prin mesaje.

-Eve!tipă Ali(ținuta cu nr.2 este a lui Ali) ,mă speri atât de tare încât era să îmi scape telefonul din mână.

-Ce?o întreb

-Te întrebam dacă după şcoala mergem la cafenea dor eu,tu şi Ali.îmi zice Andy.

-Dap.Dar Jack şi Logan de ce nu vin?îl întreb.

-Eu a întâlnire.spune Logan.

-Iar eu vreau să petrec toată ziua cu Anne.îmi spune Jack.

-Ok.Acum hai la ore.le zic

Am intrat în clasă eu cu Ali ne-am aşezat în banca noastră si Andy în spatele nostru cu un alt coleg.

-Bună ziua!ne salută profu de mate

-Bună ziua!îl salităm şi noi.

-După inspecția de ieri totul a ieşit foarte bine ,aşa că am să le pun elevilor care au răspuns câ un 10.spune profu.

Am aşteptat să pună notele când a ajuns la mine m-a chemat să discutăm despre ceva absențe care le aveam la ora lui.

-Evelin mai impresionat foarte mult ieri şi pe lângă 10 promis am să îți motivez şi absențele.îmi spune profu.

-Mulțumesc!spun la rândul meu.

Am mers înapoi în bancă profu a terminat cu notele şi i-a ascultat pe câțiva .După ora de mate aveam ora de dirigenți.

În pauză am vorbit cu Luke prin mesaje la fel şi în timpul orei de dirigenție şi în timpul orei de sport nu am voie să fac sportul o lună din cauza lovituri.Acum sunt cu Andy,Ali,Jack şi Logan şi luăm prânzul afară în curte.

-Ce ore mai avem întreabă Andy.

-Franceză,Psihologie şi Muzică.spune Ali.

-Hai la franceză se sună în 3 minute.spune Andy.

Ne ridicăm de la masă şi mrgem către clasa unde facem franceza mă aşez înultima bancă,Ali in fața mea şi Andy în fața ei (în sala asta este amenajată în aşa fel încât să stăm câte unul în bancă).Apre şi profa .

-Am nevoi de câțiva elevi care să mă ajute cu organizarea balului.spune profa.

Toți încep să se agite şi să zică că el vrea să fie ales.

-Evelin,Andy,Ali,Jessy,Justin,Max şi Jade voi mă veți ajuta.ne spune profa.

După am fost şi la celelalte ore după am plecat la cafenea.

La cafenea la masa de ieri state Luke cu băieți când ma văzut mi-a făcut cu ochiul şi eu i-am zâmbit.

Ne-am luat fiecatre câte un capucino.Şi am început să vorbim.

-Voi vă dați seama că trebuie să vorbim cu o trupă pentru bal.Spune Ali.

-Ai dreptate.spune Andy.Eve tu ce zici?

-Ar fi super.Dar ce trupă?Eu o să mă bag să îi ajut pe cei care participă la proda de aptitudini.le spun.

-De trupă vorbim mâine cu retul.Ar trebui să mergem se face târziu şi trebuie să scrieim la literatură.ne spune Ali.

Eu am rămas să plătesc,iar cei doi mă aşteptă afară.

-Ieşim mai târziu în oraş .sune o voce din spatele meu.Mă întorc şi îl văd pe Luke.

-Îmi pare rău dar nu pot ieşi astă seară am de scris un eseu de 5 pagini la litrarură.îi zic.

-Atunci mâine după ore te aştept aici.îmi zice şi îmi dă un pupic pe obraz.

-Ok.Ne vedem mâine.îmi zic.

-Vorbim prin mesaje.îmi zice.

-Ok.îi zic.

Am ieşit din cafenea şi am plecat cu cei doi prieteni ai mei acasă.Când am ajuns acasă în livin se Afla mama cu unchiul Edward fratele geamăn al tatei.

-Hei ,pitic!Ce faci?mă întreabă el.

-Hei,unchiule Ed!Să zic bine.Tu?îi zi.

-Am venit să vă vizitez şi să vad cum mai sunteți.îmi spune.A apărut şi Jack cu Anne.Am mai vorbit puțin şi dupăa m-am dus în camera mea să scriu la literatură după ce am terminat am mers la masă.Totul a fost bine dar văzândul pe unchiul Ed mi-a adus aminte de tata.Mi-am cerut scuze şi m-am ridicat de la masă mergând în camera mea lundu-mi telefonul şi geacha,încalțândumă şi ieşind pe uşa camerei mele.

-Am plecat să mă plim.le spun şi ies pe uşă.

Îm deblochez telefonul şi văd 10 mesaje 5 de la Luke,3 de la Ali şi 2 de la Andy plus 5 apeluri de la Luke.Hotărăsc să îl sun.

-Hei!spun cu o voce tristă
-Eve,eşti bine?mă întreabă Luke.

-Sincer nu.îi zic şi mă abțin cu greu să nu plâng.
-Unde eşti?mă întreabă el

-În parcul de ieri.îi zic.
-Stai acolo ajun imediat.spune el.

Îi închid şi mă aşez pe o bancă şi încep să dau drumul lacrimilor.Cina asta a fost diferită cu unchiu Ed care mi-a adus aminte de cina ce o luam cu toată familia de Crăciu sau altă sărbătoare.În timp ce amintirile îşi făceau apariția am simțit două brațe care mă strând într-o îmbrățişare caldă.Îmi ridic privirea şi îl văd pe Luke.

-Gata,sunt aici.îmi spune.

-Luke,ce...faci....aici?Îl întreb printre suspine.

-Aveai nevoie de mine şi iatămă aici.Ce sa întamplat?mă întreabă.

Îi povestesc tot şi după mai vorbim puțin şi ma conduce spre casă.

Când am ajuns în fața blocului meu,Luke ma sărutat pe obraz şi a plecat.Am urcat în apartament după am mers în camera mea,m-am schimbat şi mi-am facut rucsacul pentru mâine.După accea mă bag la somn şi îmi verific telefonul înaite de  a mă băga la somn.Îi trimit un mesaj lui Luke cu noapte buna şi primes înapoi de la el tot noapte buna dupa pu n capul pe pernă şi adorm.

O nouă viata!(5 Second of Summer)(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum