Dimineaţă
Mă ridic din pat şi mă îndrept spre baie pentru a îmi face rutina de dimineaţă şi după mă îmbrac(Ţinuta nr.1 e a lui Eve.)După ies din cameră şi mă îndrept spre bucătărie unde îi găsesc pe Jake şi Anne mâncând clătite.Mă aşez la masă şi mama îmi pune în faţă o farfurie cu clătite delicioase.După ce mâncăm ne luăm gecile pe noi şi plecăm.Pe Anne o va duce mama la gradiniţă.Am urcat în maşină şi am plecat spre şcoală.
Ajunşi eu am plecat spre anfiteatru unde trebuia sa alegem boboci pentru bal iar fratele meu a plecat spre clasa sa.Am intrat în anfiteatru şi am început să alegem concurenţi.După am început să îi pe perechi şi să începem cu coregrafii pentru cei care dansează sau să le ascultăm melodiile sau piesele de teatru.Pe la 15:20 am terminat şi am plecat la cafenea unde trebuia să mă întâlnesc cu Luke.Ajung la cafenea şi îl găsesc pe Luke la masa de data trecută.
-Hei!îi zic lui Luke.
-Hei!Ce e cu fatuca asta obosită?mă întreabă.
-Am avut o zi grea.Dar acum sunt bine.îi zic.
Am comandat şi am început să vorbim şi să ne cunoaştem mai bine.
Pe la 17:30 am hotărât să plecăm spre casă.Ca şi data trecuta am mers prin parc.Parcul era pustiu aşa că am hotărât să fug de Luke şi să mă îndrept spre leagăne.A fugit şi el spre mine şi ma ajuns din urmă apucândumă de talie şi căzând amândoi pe iarbă.Eram întinsă pe iarbă cu. Luke deasupra mea avand feţele la câtiva centimetri una de cealalta. Am simţit buzele lui Luke cum le frământă pe ale mele dând naştere la un sărut dulce.Monentul nostru a fost întrerupt de telefonul meu.
-Alo!Da mama!
-Evelin unde eşti?
-Sunt în parc.De ce?
-Eu, Anne şi Jack vom pleca la bunica şi ne întoarcem mâine seară.
-Ajung acasă în 10 minute.Drum bun.
După ce am terminat de vorbit cu mama ne-am ridicat de pe iarbă şi am plecat spre casă.Când am ajuns în faţa blocului Luke ma sărutat şi a vrut să plece dar lam oprit.
-Ce zici să rămâi la mine în seara asta?îl întreb.
-Dacă se supără mama ta?îmi zice.
-Sunt singură.îi spun.
-Bine.îmi spune.
Am urcat în a artament după am intrat în camera fratelui meu pentru a lua haine pentru Luke.După ne-am schimbat, am luta leptopul şi ne-am asezat în pat dând drumul filmului.
Pe la jumătatea filmului am început să îmi simpt pleoapele grele şi să adorm cu capul pe pieptul lui Luke.
-