Chapter1

914 73 1
                                    

     (Achung a pic khi tun a Taehyung lan dan aw)

**************

"Engtin nge nang ang mi hlawh tling lutuk...khawngaih in ka thusawi hi lo haw lo la...kum2 liamta a khawvelin kan hriat thin kan ram president fapa tlangval zu ngawlvei leh drugs addict ve mai thin kha hetiang khawp a mi ropui a irawn chhuah theih dan hi min hrilh thei angem" kan hma a mipui tamtak awm en pah chuan ka nui suk a                                   ,"thawnthu thui tak ani a,ka sawi chuan in ngaithla peih chiah ang maw" ka tih fiam chuan mipui chu an nui dar dar a                          "helai ah hian nangmah entur a lokal vek kan ni e,i duhduh isawi thei alawm..vawiin hun hi ita ani" tihpah chuan chu reporter ka hma a thu chu anui suk a                ka aw chu thian karh pahin                           "heng thil zawng zawng in tran na chu kum thum liam ta kha ani a,zankhat chu ka bialnu ka hmangaih em em nupui atan hial a neih ka tum ka fa pai mek nen chuan in date in kan hlim dun hle a,a bialpa hlui rawn lan hma zawng kha chuan in....chutia ka awm lai ngei a an inhnaih lutuk chu ngai thei lovin kan inhnial buai ta a"
                 
*FLASHBACK* 

                 "Taehyung enge maw i hriat leeee kan inbe tha satliah ringawt anih kha" tihpah chuan ka car khalh lai chu min rawn melh rum a      "oh! chuti maw Issabelle,i bialpa hlui in ka hmuh lai ngei in i biang ah fawp che in ikawng ah akuah che a...chuchu in inbe tha ringawt maw" ka ti deuh hrawk a       min melh vawng vawng pah chuan            "i aaaa takzet anih hi ,tiang chuan kan awmdun rei theilo ang" athusawi chu awiloh hmel zetin ka hawiphei a               "chuti.. minthen dawn tihna maw, ka fa pai mek chung hian....huh!....atha, inthen ila ani mai lawm" ka thil khalh pawh ngaihsak tawhlo chuan ama lam chu ka la hawi reng a.... 
               
"Taehyung enrawh!!" atih chuan ka hma lam envat in ka hma zawt a truck rawn tlan light eng tak chu ka hmu a...steering veilam a herh nghal pawpin kan inrin miah loh laiin kham ah chuan kan car nen chuan kan insawh thla dawt dawt a....enge thleng pawh ka hre mumal tawhlo ka harh a ka hmuh hmasak ber chu ka bul a Issabelle hmai thi hnuang a awm chu ani                      kar thum hnu ah chuan damdawi in ah ka harh a....minute reilo te chhung kha chu engvang a heta awm nge ka nih ka in ngaihtuah buai nasa mahse thil thleng zawng zawng chu film ang maiin ka thluak ah arawn lang nghal zut zut mai chutah zet zawng hlauh thawn na in ka khat a...ka hmeichhe hmangaih leh ka fa kha engtin nge an awm tih ringawt ka ngaihtuah...               room a doctor lo lut hmasa ber chu en nghal vatin ka mutna trang chuan ka thochhuak a              "doctor khawnge Issabelle kha khawi room ah hian nge a awm ,atha nge tha lo,kan naute-"            "hahdam phawt teh tlangval....ila dam chianglo ania ...."      "engtin nge ka bialnu leh ka naute chu an awm...khawngaihin min hrilh rawh"         "apawi ka ti khawp mai an ni chu-"         "nilo....an thi tih min hrilh suh...khawi room ah hian nge an awm,nizan ah pawn kan hlim dun lutuk alawm ka chhan chhuak thei ang" tih pahchuan room atrang chuan ka chhuak a doctor chuan min rawn umzui in ka darah chuan min kuai her a                                 "insum teh...hetah hian kar3 lai coma in i awm a..chuan Issabelle Chase khan a naute chhiat in a zan la la in amah pawh a boral nghal ani....kar2 liamta khan vui an nitawh" athusawi vang chuan ka ke te chu an khur zawih zawih a ka tlu hnawp mai....ring tak a trap zawih zawih chungin kha zan a thil thleng kha ka ngaihtuah let a... 
         
  _Inthen ila ani mai lawm_                              Kha thu kha ka hmeichhe hmangaih ka fa ka ril arah ngei pai mek hnen a ka thusawi hnu hnun ber chu ani.....tun a thil thleng mek chu mumang ani beisei in leh ka harh chhuah hun nghak in damdawi in chhuat laiah chuan awrawl tawp in ka trap vak vak a...mahse atak ngei ani si
                                   .                             *NOW*                          

Ka hma a mipui tamtak reh thuap lam chu hawiin ka mittui chu ka hru zeuh a...kum3 liamta a thil thleg kha ka thluak ah arawn lang leh zut zut mai.......                    ka aw thian kharhin "chuti chuan ni enge maw chen damdawi in a ka awm hnu chuan ka chhuak ta a,in ka thlen chuan enge tih ber tur ka hrelo Issabelle ngaihtuah reng reng in ka hun ka hmang a khawi lai ah pawh a sulhnu hlir ka hmu a,kha ta trang khan mahni indem leh inthiam lo reng reng in ka nun ka hmang a......ka harhfim anih chuan inthiamloh na leh hreawm tihna bak ngaihtuah tur ka hre silo chuvangin ka theih ang angin zu leh drugs ka ti a....khami hnu atrang khan kum khat vel dawn chu harh fim lai ka neilo ani ber mai Tlangval kum 20 mi vel awrh chauh college kal rual nisi kha hmangaihna in atih nat avangin trawp hnawk tak leh chawrche tak chuan nitin ahun ahmang a,chuchu ani kum2 liamta a in mi hriat thin Kim Taehyung lo awm dan chu...huh!...

chuti chuan ka OD a karkhat vel zet chu damdawi in ah ka let leh reng a....ka nu leh pa rilru hah lutuk leh ka nun dan vang a  hreawm an ti lutuk te kha ...pawi chu ka ti ...ka inhaw takzet trangkaina neilo ang mai in ka inhria....ka zia deuh hnu chuan angai te in zu leh drugs bawk chu ka ti leh a.....nikhat chu ka pa hi ka room ah rawn lut in a karleh atrang a college ka zawm tur thu min rawn hrilh a....awilo leh duhlo tak chungin hetiang ang a lang chung hichuan school ka kal theih ka rinloh thu in kachhang a,mahse ka thusawi angai thla duhlo....thaw hak chungin ka tih ngai bawk chu ka ti leh a..........Chu college ka kal tran ni atrang chuan engkim adang lam vek chu thil ngei chu ani tun a hetiang dinhmun ka thlen theih chhan Hmangaihna avangin addict leh ngawlvei ah kachhuak a Hmangaihna avang bawkin mi tha tak ah kachhuak a......         Jeon Jungkook chu mi ngei chu ani tun dinhmun ka thlen theih chhan chu"  
          
TO BE CONT...

LOVE CAN DO EVERYTHINGWhere stories live. Discover now