4

501 8 10
                                    

WHEEİN'DEN:

Jiyong'un saçlarıyla oynarken konuştum '' şimdi ki derse kim girecek byul aşkım ? '' dedim . moonbyul ön sıradan bana dönüp '' yeni matematik hocası '' dedi  . seunghyun'da bize dönüp başını moonbyul'un sırtına yasladı . '' bay kang iyiydi be  , dersi kaynatıyorduk . eğer yeni hoca sert biriyse bir daha dersi kaynatamayız o iğrenç dersi dinlemek zorunda kalırız '' dedi.

Gülümsedim ve elimi uzatıp seunghyun'un da saçlarını karıştırdım . anında yüzünü buruşturup geri çekilmişti '' dert etme yine kaynatırız ''  dedim . jiyong'un elleri iki yanağımı kavradı ve yanaklarımı sıkarak konuştu '' dersi kaynatacağımızı pek sanmıyorum ... çünkü ben yeni matematik hocasını gördüm . genç bir adam ayrıca sert birine benziyor '' dedi  göz devirdim.

HARİKA !

''Kim peki biz hiç gördük mü ? '' dedim . jiyong '' sanmıyorum bende irene sayesinde gördüm . pek ortalarda dolanan biri değil '' dedi . yüzümü buruşturdum '' ne biçim hoca lan bu . çoğu hoca teneffüste bile başımızdan ayrılmaz şımarmayalım diye . bu hoca da ortalıkta olmaz '' dedim . 

Bir anda sınıfın tamamı ayağa kalktığında refleks olarak bende ayağa kalkmıştım . acıyla ofladım 'sıkıcı lanet bir matematik dersi daha başlıyor wheenie ' diyen iç sesimi onayladım . etrafa baktığımda duvar tarafında bana el kol işareti yaparak bir şeyler anlatmaya çalışan arkadaşlarımda durdu bakışlarım. solar ve hwasa  ağızlarını oynatıyor bir şeyler diyorlardı ama ben gram anlamıyordum .  yüzümü buruşturup kafamı 'ne var ?' dercesine sağa sola salladım . 

Daesung elini omzuma koyunca arkamda ki daesung'a baktım . '' ne diyor  bu iki değişik sen anladın mı sung ? '' dedim . daesung '' hocaya bak diyorlar bebeğim '' dedi . başımı yavaşça önüme çevirip tahtaya baktım . önümde zürafa gibi kişiler olduğu için parmak uçlarıma yükselip tahtanın önünde duran adama baktım . gördüğüm kişi ile gözlerim kocaman olmuştu , mırıldandım .

''Siktir ! ''

Bu oydu , sabah eşek dediğim adam . moonbyul bana dönüp alt dudağını sarkıttı '' sen ne şanssız insansın lan '' dedi . bakışlarımı tekrar adama çevirdim . sabah ki soğuk bakışlarının aksine şuan gülümseyerek bakıyordu bana . 

Ve bu gülümseme hiç hoşuma gitmemişti .

Kesin olay bana nasıl işkenceler edeceğini düşünüyordur. yani bu sadece benim tahminim çünkü ben, bana eşek diyen bir öğrencinin hocası olsaydım yıl boyu onu rahat bırakmazdım. ne bileyim fazladan ev ödevi, sürekli sözlüye kaldırmak falan ......

''Oturabilirsiniz gençler '' dediğinde hepimiz geri yerimize oturmuştuk . çantasını karıştırırken daha çok sırıttığını fark ettim  . tabi sırıtır kesin beni nasıl süründüreceğini düşünüyordur . daha fazla onun odağı olmamak için başımı jiyong'un omzuna koydum . 

Önümüzdeki iki zürafa yani seunghyun ve moonbyul ikilisi sırt sırta verdikleri için ve ek olarak uzun oldukları için o adam  beni göremezdi . jiyong tedirgin olduğumu anlamış olmalıydı ki kolunu belimin arkasından geçirip sarılmıştı genelde güven vermek için böyle yapardı . '' kötü bir şey mi oldu whee ? '' dedi . grubun beylerine zaten bu olayı sonra anlatacağım için geçiştirdim '' bir şey olmadı '' dedim

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BURADA BİTİRDİM DİĞER BÖLÜMLER SN_3820 HESABIMDA ORADAN BAKABİLİRSİNİZ ÖPTÜM SİZİİİİ BY :DDDD :PPPP :))))))))))) =-))))))))))))))))

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BURADA BİTİRDİM DİĞER BÖLÜMLER SN_3820 HESABIMDA ORADAN BAKABİLİRSİNİZ ÖPTÜM SİZİİİİ BY :DDDD :PPPP :))))))))))) =-))))))))))))))))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÖĞRETMEN - ÖĞRENCİ (WHEEİN TAEHYUNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin