#2

421 71 21
                                    

-2-

Ertesi sabah kapı sesine uyandım.Yerimden doğruldum odada kimse yoktu.Kıpırdanmamdan dolayı Emir de hareketlenmişti.Onu uyandırmamak için yavaş hareketlerle kalktım.Güneş yeni doğuyordu.Camdan dışarıya baktım.Aralık ayı olmasına rağmen güneşli bir gün bizi bekliyordu.Gün doğumu içime huzur vermişti.Güzel günler bizi bekliyordu hissediyordum.Aşağıda Koray'ın arabası gözüme çarptı.Demin gelende o olmalıydı.Montumu alıp odadan çıktım.Aşağıya indim.Koray arabasında oturuyordu.Beni görünce camını açtı.Gülümseyerek günaydın dedi.Günaydın diyerek cevap verdim.

-Feriha hava çok soğuk arabaya gel sende dedi.

Ön koltuğa doğru yürüdüm.

Koray bu saatte neden geldin ki.Keşke biraz daha uyuyup dinlenseydin.

-Eee Feriha ben uyudum merak etme.İyiyim de asıl Emir nasıl.Gerçi gördüğüm kadarıyla gayet iyiydi kendisi.

Rezil olmuştuk.Koray gülme dedim.

Koray gülmeye devam ediyordu.

-Koray kızıyorum ama.

-Tamam tamam sustum.

-Emir diyorduk.Bugün doktorla görüşeceğiz.Onu daha fazla tutmazlar diye umuyorum.

-Bende gelirim ama tutmazlar bence de.Dün olumlu konuştu doktor.Ee Feriha sen bir şeyler yedin mi?

-Yok henüz fırsatım olmadı.

-Tamam gidip bir şeyler yiyelim o zaman Emir uyurken.Ne dersin?

-Valla olur derim.

Koray arabayı çalıştırdı.

Kahvaltıdan sonra tekrar hastaneye döndük.Odaya çıktığımda Emir hala uyuyordu.Biraz sonra gözlerini açtı.

-Günaydın.

-Günaydın sevgilim.

-Sen ne zaman kalktın,hiç duymadım.

-Ohooo Emir bey siz uyurken biz Korayla kahvaltı bile yaptık.

-Hadi canım.Feriha bana da bir şeyler aldın mı?Burada doyamadım ben.

-Hahahahah doyamadın mı? Ama sen hastasın,sana kafamıza göre bir şeyler veremeyiz.

Emir suratını asarak,iyi tamam dedi.Biraz sonra Koray odaya geldi.

-Kardeşim,bomba gibi görünüyorsun.Bi insan hasta yatağında bile karizmatik durur mu be!

-Değil mi? Beni alan yaşadı vallahi,dedi bana göz kırparak.

-Sizde bıkmadınız flörtleşmelerden.Bari benim yanımda yapmayın.Dünden beri yapışık ikizler gibisiniz.

-Seviyoruz be kardeşim.Eee sen nasılsın görüşmeyeli.

-Ben mi?Ben aynıyım.Bırak şimdi beni de sana haberlerim var.Biraz önce telefon aldım.Sizin vurulmayla ilgili.Konuşmamız gerekiyor.

Araya girerek:

-Koray şimdi konuşmasanız mı?

Emir:

-Yok yok konuşalım anlat kardeşim.

Peki dedi Koray devam ederek.Sizin mekana Ayhan ağabeyin kavgalı olduğu adamın adamları saldırmış.Bunu zaten tahmin etmişsindir.

-Evet,biliyorum yani tahmin etmiştim.

-İşte sonra işler kızıştı.Ayhan ağabey adamın peşine düşmüş karşılıklı silahlar çekilmiş falan.Sonra polis baskın yapmış,şimdi ikisi de içeride.İş yargıya taşındı.Seninde ifadene başvurabilirler.Emir bence sen daha fazla bulaşma bu adamlara.Ver ifadeni kurtul ağabeycim.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin