Yaklaşık altı yıl önceydi daha çocuktu sevmeyi bildiğini zannediyordu aslında ama ; Aşkın insanı nasıl mahvettiğinin farkında bile değildi daha yeni yeni ilişkileri başlıyordu.O aşkın verdiği sarhoşlukla ne yaptığını gözü görmüyor aslında farkinda olmadan hayatını mahvediyordu. Arkadaşları yaklaşmakta olan sınava hazırlanırken o her gün şiir yazıyor sevdiği kıza veriyordu. Zaman böyle gitti yaklaşık iki ay oldu ilişkileri başlayalı o ise hala kızı öperken içi titriyordu. Sanki sonsuza aşıktı ona ne yaptığını bilmez haldeydi günler böyle geçti arkadaşları onu sınava çalışması için her seferinde uyarsa da kimseyi dinlemedi. Sınav geldi çattı yani okul bitti.. Sınavı fena geçmemişti aslında, ama bir hüzün vardı içinde sevdiğini artık sık sık göremeyecekti. Günler sevgilisinin kapısının önünde geçerken bir gün sevgilisi göremedi camda her zamanki saatte çıkmadı cama bekledi gece geç saate kadar eve döndü babasından yediği azarın hesabı yoktu ama bu onun umrunda bile değildi çünkü sevgilisi ortalıkta yoktu sabah erkenden msj atti onu cevap alamadı bekledi ertesi gün bir kaç tane msj attı ama yine cevap alamadı. En sonunda sinirlenip ''Bitirelim'' sözünü yazdı içi kan ağlaya ağlaya yaklaşık on gün sonra cevap geldi sevgilisinden halası amelyet olduğu için apar topar gitmek zorunda kalmıştı. Msjı görünce zaten o da bitirmeye yer aradığı için o anda ayrıldılar. Birkaç gün hayattan bıkmış gibi gezerken kafasını dağıtması için arkadasları onu maç yapmaya okulun bahçesine davet etti. O ise hiç bir şeyden habersiz okulun yolunu tuttu bir degisiklik olsun diye okula arka yoldan gitmek istedi.
Okula tam girmek üzereyken kafasını çevirmesiyle canından çok sevdiği Kızı bir erkekle berbat bir yerde öpüşürken gördü sanki hayat başına yıkıldı ve o anda ilk darbesini aldı ''AŞKTAN''