Tizennegyedik

1.3K 87 9
                                    

Katt

Ugye nem...?

- Hm szép kis munkát végztek ezek a fiatalok, csak jobb lett volna ha köszönni is tudtak volna.- Erwin hangja derűsen csengett a sértődöttsége színlelése közban, mintha csak tudná, hogy ki babrál velünk, vagy legalábbis velem.

A szertár lakatja kattant abban a pillanatban, ami nemtudtam, hogy a helyzetemben jó vagy rossz; a lebukás veszélye nem igazán volt ínyemre főleg, hogy én csak áldozat vagyok jelenleg, viszont a ,,csak úgy sétáljunk ki és majd lesz valahogy" opció se volt túl szimpatikus.

Mikor Ackermanra néztem, a személyre, aki miatt most itt vagyunk, íriszeivel találtam szembe magam, míg tenyerem már száján hevert, reakcióként a váratlan történésekre.

Elvettem tenyeremet, majd kezeit lehámozva magamról elmentem megvizslatni a szertár ablakát. Túl kicsi. Én még talán kiküszködöm magam, de Ő biztos nem. Tovább morfondíroztam, figyelmen kívül hagyva társaságom.

- Most mi lesz kölyök, bepánikolsz?- Szólalt meg a fekete haj korona tulajdonosa, aki felállt helyzetéből, tincsei közé túrva.

- Látom nagyon elvagy telve magadtól, de ha ekkora nagy menő vagy akár mondhatnád a terved is, ha persze van.

- Megvárjuk, hogy holnap értünk jöjjenek.

- Biztosan nem. Nem fogsz szégyenbe hozni, ígyis rám akadt az egyik nőd a múltkor.- Szakítottam meg a szemkontaktusunkat, majd eldöntve, hogy a fiút itt hagyom kezdtem el keresni egy magasabb tárgyat, amire rá allhatok.

Sóhaj. Az amolyan nem vitatkozok veled féle. A bennt lévő szerveim közül a szívembe egy kisebb szúrás nyílal. Nem fájdalmas de nem is kellemes.

Majd a zsámolyt felemelve szembe találom magam vele, aki azonnal ki veszi kezemből az eszközt. Majd elindul a következőért.

- Ne csináld ezt.- Horrkanok fel.

- Mégis mit kölyök?- Figyelmre se méltat kapja fel a következő zsámolyt.

- Az előbb rám másztál, most meg az úriembert akarod be adni. Nem vagyok erre kiváncsi.

- Oi. Én csak korrepetáltalak angolból.- Hangja hideg akár a jég, ami az ereszeken lóg, ami rád eshet ha a járdán haladsz, de nem igazán törődsz vele. Levi pont egy ilyen jégcsap volt most a szemembe.

Ekkor a már sötét szobában felvillant telefonom, rezegve, ami az értesítést jelezte. És ekkor jött egy ötletem; Mikasa.

|2020.09.18.17:21🥜|
(Esetleges hibákért elnézést🤧)

|Javítva:2021.01.21.🐓🥚|

Kibaszott szerelem (Levi X Reader)Where stories live. Discover now