ZERO

24.5K 812 162
                                    

İki kraliyette aynı adaya gittiğinden habersizdi ama ikisi de tek bir şeyin peşindeydi, 'hazine'

Adaya vardıklarında iki kraliyet tartışmaya başlamıştı zengin olmalarına rağmen hazineyi bırakmaları gerekiyordu çünkü karşı ülke'nin buna çok ihtiyacı vardı.

Ama iki tarafta bu hazineden vazgeçemezdi, krallardan biri araya girerek konuştu "madem çok ihtiyacınız var alabilirsiniz. Yalnız bunun bir karşılığı olmalı, bu kadar servetten vazgeçiyoruz" aslında vaz geçmiyorlardı, sadece biraz daha akıllılardı

Karşı ülke'nin kralı merakla yanıt verdi "isteğiniz nedir?" Tabi kral özgüvenli bir şekilde gülümsedi "bebeğinizi ilerde, bizim küçük oğlumuzla evlendireceksiniz" karşı ülke'nin Kral ve Kraliçesi donup kalmıştı, Kraliçe kekeleyerek araya girdi "a-ama sizin bebeğiniz er-" zengin kral elini kaldırıp dur işareti yaparak susmasını söyledi "biliyorum hanımefendi, ama bu bir engel olmamalı. Yanılıyor muyum efendim?"

Zengin Kral güçsüz durumda kalan Kral'a doğru bakarken ikiside sessiz kalmıştı, bir süre sonra başını salladı burgun bir suratla "hayır efendim, bu bir engel değil" Kraliçe kocasına dönüp yalvarırcasına baktı "ne yapıyorsun? Bu mümkün değil?!" güçsüz durumda kalan kral cevap veremedi, karısının kolunu çekiştirmesiyle ona sertçe bakmıştı, karısı ağlamak üzereydi.

Karşı ülke'nin zengin kralı yine göğüsünü kabarttı "o zaman olay burda bitiyor, iyi günler efendim" iki tarafta saygıyla eğilmişti, güçsüz taraf için zor olsada.

Zengin kral'ın karısı giderken eşine döndü "kral'ım ne yaptınız? Onların bebekleri erkek ve bizim bir oğlumuz var" kral sert bir ifade takındı "onlar bu hazineyle servet kazanacaklar ve bunu seve seve verecek miydik? Onların bir kızı yok ki bizim oğlumuz ile evlensin, veya bizim bir kızımız yok onların oğluyla evlensin. Onlar zengin olacaklar ve biz bu durum sayesinde akraba olacağız. Servet yine bize gelecek" Kraliçe tedirgin olsada zenginlik ve şuan ki konumları sayesinde yüzü hafifce gülmüştü.

~

Sınır koyacağım çünkü hayalet okuyucalar çok var ve benim sinirimi bozuyorlar! 💆‍♂️
SINIR; 20 VOTE 10 YORUM
Şuanlık az kalsın giderek çoğalır o 🤭

𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin