2

132 3 3
                                    

Sunt trist, ma simt atat de batran, absenta ta, iubito.. Ma doboara..

Plimbandu-ma prin fata liceului in care ne-am cunoscut, aud clopotelul..Ma asez pe banca si simt cum cineva ma cuprinde in brate, era ea, era banca unde ne intalneam mereu, inca aici, asteptandu-ma din totdeauna..Aud tipetele liceenilor ce ma trezesc din transa .Simt cum vantul toamnei ma imbratisaza rece..

Desii, nici 30 de ani, simt cum ma desfigurez usor.. Fiecare sunet cel aud ma surzeste, ma simt atat de aproape de un somn adanc sau poate doar de o 'alta' depresie nesfarsita.

Simt cum pamantul se invarte, analizez tot ce e in jurul meu chiar si fiind intr-o alta lume . Ma tot dezamages imaginandu-mi ca va venii si ma va strange in brate puternic, apoi va auzii clopotelul si va pleca spunandu-mi ca ma iubeste.. Asa facea acum cativa ani.

Desi era o copila inocenta, in primul an de liceu, a reusit sa-mi trezeasca stari ce altele mai pricepute n-au fost nici macar pe aproape. Inca tanjesc dupa mana ta care pleca confuza de pe gatul meu oprindu-se-mi par, ochii tai mari si inocenti..Privirea aia, felul in care ma analizai, aveai stapanire pe mine. Inca te astept, iubito..

Pe aceeas banca in care ti-am furat nu sarut, primul tau sarut, te-am vazut atat de rosie, confuza, speriata.. Desii erai in umbra mea ochii tai straluceau..

Sunt atat de melancolic, iubito..

Sunt atat de aproape de trecut, atat de nostalgic.. Dorinta de a-ti spimti buzele tiparite pe ale mele era din ce in ce mai mare si adevarul din ce in ce mai crud.

Pe aceeas banca, iubito...

Melancolic.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum