ကမ္းေျခ၏ ေလျဖဴ းျဖဴ းကေလးက..ညေနခင္းႏွင့္အတူ ပိုပိုျပင္းထန္စြာ ကြန္႔ျမဴ းေန၏....။
ေနမင္းခႏွင့္ေကာင္းခန္႔ႏိုင္ ေက်ာက္ေဆာင္ေပၚမွာထိုင္ေနရင္း...ေကာင္းခန္႔ႏိုင္ကပဲ စေျပာလာသည္...။"ကိုလတ္..အဟဲ..ေရကူးၾကမယ္ေလ..."
"ေအး..ဟိုမွာ ကိုယ္ေတာ္တို႔က အကင္သည္နဲ႔မျငားမခ်င္း ဝယ္လို႔ၿပီးၾကမွာမဟုတ္ဘူး...ေစာင့္လိုက္ဦး..."
ေကာင္းခန္႔ႏိုင္ ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္သည္...။ေနမင္းခ တစ္ခုခုကိုစဥ္းစားမိဟန္ျဖင့္...
<<ျခယ္တို႔ေရာက္ေနတယ္ဆိုတာ ကိုႀကီးတို႔ကိုေျပာျပဖို႔အတြက္ ေကာင္းခန္႔ကို ခဏပထုတ္ရမယ္...သူက ႏႈတ္လံုတယ္ဆိုေပမဲ့...ေဖေဖေမးလာရင္ ညာခ်င္မွာမဟုတ္ဘူး...>>
"အာ..ေကာင္းခန္႔..အစ္ကို႔အခန္းထဲမွာ ကင္မရာသြားယူလိုက္ပါလား...အမွတ္တရ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ၾကတာေပါ့.."
"ဟုတ္အစ္ကို.."
ေက်နပ္ျပံဳးရႊင္စြာျဖင့္ ထြက္သြားသည့္ေကာင္းခန္႔ႏိုင္အား...ေနမင္းခ စိတ္ထဲတြင္သာ "sorryပါ ညီေရ" ဟု ေျပာလိုက္သည္...။
လက္ထဲတြင္ အကင္အမ်ားအျပားႏွင့္အတူ ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္သား ျပန္ေရာက္လာၿပီး...ဟန္ဇင္ခ တစ္ခ်က္ေဝ့ၾကည့္ကာ..."ေကာင္းခန္႔ေရာ.."
"ကြၽန္ေတာ္ကင္မရာျပန္ယူခိုင္းလိုက္တာ...ဒါနဲ႔..ကိုႀကီးနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔တဲ့..လူတစ္ေယာက္က.."
ဟန္ဇင္ခ မယံုသည့္မ်က္ႏွာျဖင့္ ျပန္ၾကည့္ကာ...
"အဟက္...ေအးေဆးေနပါကြာ..မင္းနဲ႔ကစားဖို႔အခ်ိန္မရဘူး...ကစ္..ေရေဆာ့ခ်င္သြားေဆာ့..ၿပီးမွစား.."
လင္းေရာင္ခ ဆက္ခနဲေခါင္းၿငိမ့္သည္....။
"ဟုတ္...ခဏေန ေကာင္းခန္႔ ျပန္လာမွာ ဓာတ္ပံုအရင္႐ိုက္ၾကမယ္ေလ...ၿပီးမွေဆာ့မယ္..."
ေနမင္းခ အျမင္ကပ္စြာျဖင့္ မဲ့လိုက္သည္..။ထို႔ေနာက္ ဟန္ဇင္ခနားသို႔ ကပ္လိုက္ၿပီး...
"ကိုႀကီး...ကြၽန္ေတာ္မေနာက္ဘူးေနာ္...အတည္ေျပာေနတာ...ဟိုးဘက္ ေက်ာက္ေဆာင္နားမွာ အဲ့လူေစာင့္ေနတယ္...သြားခ်င္သြား...မသြားခ်င္ေနပဲ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romantizmဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............