Vyšiel som z baru a nenápadne som sa poobzeral. Ruby musí niekde fajčiť. Je závislá od nikotínu. Naozaj maximum, čo som ju nevidel fajčiť bolo, keď sme spolu tancovali v tom klube. No keď odo mňa utiekla, určite si zapálila.
Zbadal som ju ako kľačí pri stene budovy a hrá sa s cigaretou v ruke. Vyzerala nervózne a mne bolo jasné prečo. Vyrazil som priamo k nej a bojovne sa pred ňu postavil. Dnes nemám v pláne ustúpiť.
,,Ruby, hoci tvrdíš, že mi nemáš čo vysvetľovať, ja si myslím opak. Zhodila si na mňa obrovskú bombu a zmizla si akoby nič! A ja som mal byť po tom v pohode, hm? Nedala si mi absolútne nijaké vysvetlenie!" začal som prudko. Ona sa so mnou rozprávala, akoby sme sa vlastne ani nepoznali. Ja len chcem odpoveď, ktorú si zaslúžim.
Ruby zdvihla pohľad zo zeme a pozerala sa mi priamo do očí, pri tom ako ťahala z cigarety. Vyfúkla dym, postavila sa na nohy a prehovorila.
,, A teraz si za mnou prišiel na čo? Myslela som, že vnútri máš lepšiu zábavku, ako sa ma dookola pýtať na to isté. " opýtala sa ma. Neušiel mi jej nepriateľský tón.
,, Myslíš Brie? Len som chcel dosiahnuť túto tvoju reakciu." usmial som sa na ňu žiarivo aj spokojne. Urobila presne to, čo som predpokladal.
,, O akej reakcií tu kurva rozprávaš? " tvárila sa, akoby ma chcela zabiť a medzi pery si späť vložila cigaretu.
O dva kroky som sa k nej priblížil a rukami sa oprel po bokoch jej hlavy. Uväznil som ju svojim telom k budove.
,, Žiarlivosť." šepol som jej so žiarivým úsmevom. Nepoprela by mi to, aj keby chcela. Jej oči rozprávali za ňu. Tie jediné z nej sa mi podarili rozlúštiť, oči totiž jediné nevieme oklamať.
Ruby sa rozosmiala a zložila cigaretu pri svoje telo.
,,Ja mám akože žiarliť, hej? Neviem, kde si zobral túto pičovinu, ale kľudne sa k Brie vráť. Želám vám šťastný život!" neovládla sa a zavrčala na mňa poslednú vetu. Víťazoslávne som sa na ňu usmial. Práve mi dala za pravdu.
,, Chcel som, aby si odišla od stola a konečne ma nechala sa s tebou porozprávať. Ignoruješ moje správy aj hovory. Zdrhla si, aj keď som bol za tebou v telocvični, tak mi kurva nehovor, že sa mi nevyhýbaš. Potrebujem, aby si mi vysvetlila to, čo si mi povedala, pretože pochybujem, že to hovoríš každému chlapovi, s ktorým si kedy chcela ísť do postele. " vyjadril som svoje myšlienky, no od nej som nedostal žiadnu reakciu. Minimálne žiadnu viditeľnú.
Zúfalo som si zložil ruky k telu a prezrel si ju.
,,Mám jednu teóriu." vyslovil som, keď som videl, že takto z nej nič nedostanem.
,,Akú?" opýtala sa ma a fajčila ďalej.
,,Ak teraz vojdem dnu a pobozkám Brie, nezdržíš sa. Buď ma od nej odtrhneš, čo je nepravdepodobné, alebo odídeš a ja budem mať ďalšiu šancu prenasledovať ťa a dostať z teba odpoveď. Ani mne nie je po chuti zneužiť to nič netušiace dievča, tak mi to nekomplikuj a poď so mnou na byt. V pokoji sa porozprávame... Prosím." požiadal som ju, no ona nijako nereagovala.
Prišlo mi to celkom zábavné. Keď sme sa stretli prvýkrát, slovami a hlavne nadávkami vôbec nešetrila a teraz, keď od nej vyžadujem nejakú odpoveď, nie je schopná mi ju dať. Túto ženu mi naozaj boli dlžní všetci čerti, za tým si budem stáť.
,, Ak chceš, môžeme ísť dnu, aby sme si potvrdili moju teóriu. Súhlasíš? "opýtal som sa a chytil ju za pažu, keď nereagovala. Začínal som toho mať po krk!
,, Takto sa ma nechytaj!" zavrčala, keď som jej trošku silnejšie stlačil pažu. Mal som na jazyku otázku, či jej takéto správanie od iných chlapov, s ktorými spávala za peniaze nevadilo. Avšak to som z úst nikdy nevypustil. Vedel som, že by sa nahnevala a neodpovedala by mi na nič. Asi by ma za to zatĺkla do zeme.
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...