Dimples

506 48 22
                                    

Rizumu tae... =#taekook

/////////////########

Keihi jeon jungkook ka nia tunah hian kan rama college tha bera àn sawi shinwa college ah ka luta tunah hian ka kum 20 nà ka hmang mek ani.. Kà nunah hian mi chu an lo awm ve tawha mahse chu mihring chuan nà taka min hliamin min kalsana chuta tang chuan ka best kim taehyung tu Mihringah mah hi kà nunah lak luh a phal tawh lo ani. Amah leh kà chhungte chauh hi animai..... Kan chhungkua hi kan awm thei ve a tiang bawkin taehyung te chhungkua pawh...



Jeon jungkook hmanhmawh ve thin rawh  kalna tur kan nei ania ka best hmeltha zet Kim taehyung chuan ka class bang chu ning zet chuan acar ngheng chuan min lo nghaka a van hmeltha chiang tak... Nia tihtur kà nei nuala khatia lungawi lo turte chu min haw san mai tur alawm keimah zawk chu ka lungawilo Lo a... Hahthlak I bulah hi chuan thinrim theih loh min thinrim khum let deih zela kà tihpalh kà jeon baby lut tawh rawh le nuisang chuan car kawngkhar chu min hawnsaka....


Kà lo nui tut"a...tae chu ka hrechiang ve thaw khat em ka banah chuan tu emaw chuan min rawn chelha jungkook zanin I hman angem nuisang chuan kan college basket ball best player suho hyung chuan min rawn zawta... A hman lo tih tur anei I bialnu chhelo zet kha Japanese nu momo kha va sawm la ti nia jungkook lut rawh tae chuan arawn tiram hmarha ava tul teh duah lo e aw.. A hman lo tihkha a tawk mai asin le mahse Tae chu a lungawi leh tawh loh avang chuan hyung nakinah kà rawn be mai ang che inthlahrung tak chuan ka luta..

.

Tae pawh chu arawn luta a tlan nghala a thu tum leh vua tawh kà vang ning tak.. Ti nge min rawn betu apiang hetia a tih zelte chuan engtin thleng nge kei jeon jungkook mirianga hi kà single dawn ni ka rilru chuan ka inbe mawlh"a...khatia ngaihtuah chhumzawm vak a ngai Lo I hmuh kà phal miah lo ania Tae bawk ani.. Tu nge ka ngaihtuah chhumzawm tia bakah tae kha tia tawngkhum vak kha angai mi indate pui tura min sawm pawh anih loh kha amita enkar chuan ka tia.. Kà lungawi vak tawh lo...

Carrot mawl viau thin teh suh zanah I hman em atih chuan a lenchhuah pui duh che nimai in" lemte khual I ring deuh ami nuisuk chuan arawn tia.. Carrot pawh ka nilo tihpah chuan hmalam chu ka en nghal vuta.. Nih sazupui kà sam rawn tuai pah chuan arawn nui ver"a...kà en vang"a..avan hmeltha chiang tak engtin nge hetianga thian hmeltha hi ka neih theih ni... Jungkook I chil thli ala dawn nia arawn tihchuan ka hmui kà khawih vata a kà hawisawn nghala.. A  la nuisuk zui..

Reife kan tlan hnu chuan dawr pakhatah hian min hruaia khawi lai hmun nge a... Lut âng I hmuh duh deuh an awm ania ka kut vuan chuan arawn tia.. Kan lut chu table pakhat ah chuan mi panga vel chu àn thu a.." Kà note "...jin hyung nangmaw kà kuah vata kà ngai lutk tawh che engtik nge irawn leta kà ti nghal zung"...vawinah hetia inhmuh khawm hi taehyung rawt ania a tih chuan ka va envata nuisuk chuan min lo siai zeuha.  Chuan hoseok nangpawh maw.. Hoseok kha chu be rih suh a chhang lo âng che thlawhna aruia joon hyung chuan arawn tia. Ka lo nuisapa  ..

Tikhan in ding reng dawn nge in rawn thu dawn jimin in arawn tihchuan a awm ve tih ka hrechiah.. Kan han thu khawma.. Chuan engtik nge college chu in rawn tan dawn joon hyung.. Naktuk atangin aniang joon hyung chuan arawn tia..

Chuan tae nang a thar I nei leh tawh em jin hyung chuan nuisang chuan arawn tia...jin hyung engtin nge kà theih âng nga nau awm tur ka la nei alawm min melh zeuh chuan arawn tia.. Nau Lo deuh a awm ani lo maw yoongi chuan a mitko san euh chuan arawn tia. Kà hrethiam lo nasa. Tae chu a nui ringawta..

Eng nge awmzia ka ti hu a... I la hre mai âng hoseok chuan mitchhing chung chuan min rawn chhanga... Jimin ka va melha Lee cheers ila a ti deih anih chu..

Kan hanin thlah fel hnu chuan ka khumah chuan zawi tak chuan ka mu â.. Yoongi thusawi khan kà rilru luah tlat.. Mahse eng nga tinge kha zawng  Sehun kha kà Hriatchhuah leh thin ni. Kà mittui chu arawn hnam thla ngial ngiai"a..fisrt love never die an tih hi alo dik ania nge kà nuisapa kà hlim vang erawh anilo.. Kawngkhar chu arawnin hawnga ka mittui chu ka hru nghal sawk"a...eng nge ilo tih dawna kà ti hu â.. Min rawn kuah thuta I ngai ani tiraw arawn ti dam diaia..

Bts One Shot Where stories live. Discover now