Ahoj!Jsem Klára Miščiková,a jsem Slovenka.Je mi 15 let a chodím na konzervatoř v Praze.Umím mluvit česky, anglicky a pochopitelně i slovensky.Mám bratra Samuela Williama Miščíka.Baví mě zpěv a dělám YouTube.....
Pátek
06:00
*Klarise zvoní budík*
K:O môj bože... Konečně pátok...Už som myslela že umru...
Aby bylo jasno,je pátek a dnes po škole mám jet za mým kamarádem Dominikem Tučkem.Taky dělá YouTube a jmenuje se tam Dejzr.Přijede i Vitaa a Mattem,ale ti přijedou cca tak 3,5 hodinky později.Můj bratr nepřijede,jede s kamarády na chatu.Naštěstí totiž neví že s Dominikem chodím...To by mě asi zabil.Nebo...mě...spíš Dominika...
15:45
Konečně škola skončila,a já mám 28 minut
na to,abych se dostala na nádraží.První musím nastoupit na tramvaj,a až vystoupím z tramvaje,tak hned nastupuju na vlak do Hradce.Když jsem si sedla,tak jsem si dala sluchátka do uší,a po půl hodině mi začal volat Domino.K:Ahoj zlato,čo potrebuješ?
D:Ahoooj...Už sedíš ve vlaku?
K:Áno...Prečo sa pýtáš?
D:Já jen že se nemůžu dočkat.
K:Já tiež.Takhle jsme se bavili ještě tak hodinku a pak se mě zeptal:
D:A kde jseš teď?
K:Už som v Opatovicích nad Labem.
D:Tak já už vyrážím na nádraží.
K:Jojo...
D:Tak zatím ahoj
K:AhojKdyž vlak dojel,tak jsem vystoupila a hned jsem viděla Dominika.I s taškou v ruce jsem se rozeběhla, skočila mu kolem krku,a obejmula ho.On mi obětí opětoval.
ČTEŠ
Prečo si mi ublížil?{Dejrisa}✅
Teen FictionKlarisa a Dejzr spolu začnou chodit,ale potom se stane věc která se nebude líbit ani jednomu.