Alexandra aka (Alex) på bilden
Fan nu är jag här igen tredje gången detta år som jag sitter framför domaren och väntar på mitt straff. Varför ska jag alltid hamna trubbel?. Jag ser att domaren inte är på sitt bästa humör, inte så konstigt när han alltid måste ta han om all skit jag ha skapat. Förra gången jag blev arresterad så rånade jag ett hur på dyra smycken, men vad säger man en diamant är kvinnans bästa vän. Den gången fick jag 4 månaders fängelse i det närmaste fängelset för kvinnor.
- så Alexandra d....
- Alex avbröt jag honom irriterat..
-okej Alex det va inte längesen vi sågs fyra månader och 3 veckor att va exakt sa han irriterat. Jag har kollat över ditt fall, och det står att du har slagit ner en man medvetslös och rånat honnom.
- jag svarade enkelt ja, för alla deras bevis pekar ändå på mig..
- Alex du måste skärpa dig röt han argt!!! Jag och dom andra har därför bestämt ett
hårdare straff till dig. 1 år i fängelse- det va väll inte så farligt sa jag till han irriterat
- nej men det är inte allt utan du kommer inte va på det fängelset som du brukar va på, utan nu ska du till det näst närmaste fängelset PFM (prison for men) 20 mil härifrån
När jag hörde vad fängelset hette så blev jag helt mållös- jadå Alex det är så att du ska va på ett fängelse för bara män, där det är mycket hårdare så nästa gång kanske du inte gör några med dumheter.
Med det sagt slog domaren klubban i bordet. Jag kunde inte tro på vad jag just hört, jag ska alltså till det fängelse med dom högsta brottslingarna i min egen ålder. det här kommer bli kul.
ESTÁS LEYENDO
PFM ( prison for men)
Novela JuvenilAlexandra aka Alex också känd för förortens bad girl. Hon har en tendens att hamna i trubbel, men denna gång blir straffet helt olikt sig SVENSK