¤Aurora Elixir Stewart ¤
Tüm kampı gezdirdikten sonra saat epeyce geç olmuştu, bu yüzden kulübeye geri döndük. Alcander içeri girince "Voav!Burası çok güzel"dedi.
ELBETTE GÜZEL OLACAK!
Uyumak yerine güzel altın rengi koltuklara oturduk. Muhabbette ip ki Alcander'in başının üzerinde saat simgesi belirdi. Tıpkı benim gibi...
Onu hemen kulübeden çıkarıp Büyük Eve götürdüm. Kheiron "Zaman Titanı,Altın Gözlü Kral... Selam olsun sana Alcander Endre Stewart! Zaman Titanının oğlu"dedi.
Kehanetin bir kısmı daha çözüldü.
KRONOS'UN İKİZLERİ...
Aurora Elixir Stewart ve Alcander Endre Stewart...
Anılarım hızla yerine geliyordu. Alcander ile geçirdiğimiz zamanlar,annemiz Alice... Hepsini hatırlıyordum.
Alcander ile birbirimize baktık.
"Aurora..."
"Alcander"
Hızla sarıldık.
"Aman tanrılarım! Sensin..."dedi.
"İkiz... Seni çok özledim"dedim
İKİZİME KAVUŞTUM!
Kheiron bize gülüp "Hadi, yürüyün kulübenize... Uykum var"dedi ve bizi kovdu.
İkizim "Ee ikiz? O Leon'la aranızda ne var?"dedi.
"Hiçbişey yok. Hem onun adı Leon değil Leo!"dedim.
"Aman herneyse işte... İyi,olmasın da zaten. Ben ikizimi kimseyle paylaşmak istemiyorum"dedi.
Güldüm. "Hadi Alc,kulübemize gidelim"dedim.
"Gidelim Aur"dedi.
Lakaplarımız... Alcander "Alc" Endre Stewart ve Aurora "Aur" Elixir Stewart...
İkizimle birlikte kulübemize gittik. Ben ona buraya geldiğimden beri neler yaşadığımı anlattım...
"Siktir! Sen, o çocuğu seviyorsun ve o çocuk da seni seviyor"dedi.
"Nasıl anladın?"dedim şaşkınlıkla.
"Abin star kardeşim! "dedi ve sonra "Çok belli oluyor "dedi.
İkizim neden bu kadar zekiydi?!
Ona hak verip ranzanın alt kısmına geçtim, o da üste geçti. Birbirimize iyi geceler dileyip uyuduk...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
BÖLÜM SONU!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos İkizleri |Pjo Fanfiction|
Fanfiction●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Zaman Titanı,Titanların Kralı Kronos'un melez ikizleri olsaydı ne olurdu? Ögreneceksiniz... ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●