ÖNEMLİ
Lez değilim ama dün gece kimse 'Hikayelerin çok güzel Jenlisa ile yapar mısın?' dedi kıramadım o yüzden. Normalde yazar olmak istediğim için hayal et yazıyorum.
❌Bu hikaye yaşı küçük olanların okuması için değildir❌
❌LGBT için rahatsız olan okumasın❌
HİKAYE
Lisa ev arkadaşımın kuzeni ama kiracısı onu evden çıkardığı için bir kaç haftadır bizde kalıyor. Ah beni çok azdırıyor.
Lisa (LS): Naber
Dedi ve dibime kadar oturdu sonra eteğini baya bir açtı. Çok pis azdım. Gözlerim kızlığına bakmakıyordu o ise bunu fark edince koyu kırmızı ruj olan dolgun dudakları ile sırıttı. Beni benden alıyor bu kız. Ben onun bu mükemmel kızlığına bakıp daha çok tahrik olurken beni bölen ev arkadaşım Jennie'nin konuşması oldu.
Jennie (JN): Kızlar ben çıkıyorum annem hasta olmuş yarın sabah anca gelirim.
Sen: Tmm
LS: Tamam
Eun gittikten sonra Lisa benim kızlığıma bakmaya başladı. Ah kızım beni baştan çıkarıyorsun. Şimdide dudaklarını yaladı. Azıyorum
LS: Seni istiyorum
Sen: Ne dedin bebeğim?
LS: Kızlığını yalayıp dudaklarını dudaklarıma almak, Her gece dolgun göğüslerini sıkıp tahrik olmak istiyorum diyorum.
Sen: İyiymiş. Bende istiyorum hatta 2 katını.
LS: Mmh
Lisa inleme çıkarmaya başlamıştı. Ben ise boynuna yönelip ıslak öpücükler bırakıyordum. Lisa oturduğu yerde beni bir hamle ile kucağına oturtmuştu. Dili dilimi yalıyordu aynı zamanda kalçamı sıkıyordu. Birden bire durdu.
Sen: Ah Lisa devam et
LS: Burada mı?
Sen: Ah çabuk çıkalım
LS: Bekle
Dedi ve ayağa kalktı bana elini uzattı bende tuttum. Beni kendine çekti ve sertçe öpmeye başladı. Sonra ayrıldı
LS: Ah tadın o kadar iyi ki ayrılamıyorum bebeğim
Sen: Ah ama ben çok azdım hemen yatağa gidelim
LS: Ben şey yapacaktım
Dedi ve birden bire beni kızlığımdan tutup tekrar kendine çekti ve okşamaya başladı
LS: Böyle gidelim mi?
Sen: Ahhh olur bebe- ahhh
LS: Anladım güzelim
Dedi ve elimden tutup yürümeye başladı aynı zamanda kızlığımı okşuyordu. Nihayet yatağa vardık. Lisa beni hemen yatağa attı bende yatakta doğruldum oda kucağıma oturdu.
LS: Z-Zıpla ahhh
Sen: Hay hay bebek
Derken içeriye Jennie geldi. İkimizde cin görmüş gibi olduk. Yavaşça bize doğru geldi.
Sen: S-sen dışarıd-
Lafımı bölen şey Jennie'nin mükemmel dudakları oldu. Hala şoktaydım. Ama birden bire kızlığımı öpmeye başladı. Lisa ise onun bu yaptığına sırıtıp boynumu öpmeye başladı bende Lisa'nın kızlığını okşuyordum.
JENNİE'DEN
Normalde Bir kız arkadaşım vardı annem hasta değildi, her gün onun ile ilişkiye giriyordum sabah-akşam fark etmiyordu. Ama bugün yanına gittiğimde beni bir kız ile aldattığını gördüm. O an çok sinirledim o yüzden eve gelince kendimi durduramadan onlara katıldım.
1 SAAT SONRA
SEN'DEN
Sen: Ahhh Jennie Lisa ahhh durun artık ahh
LS: Annecik
Sen: Ahh annecik dur artık
Dedim ve Lisa durdu. Sanki trip atıyormuş gibi.
JN: Ah bu yaptığım çok yanlıştı. Üzgünüm ben gidiyorum
Jennie kalktı tam gidecekken ona arkasından sarıldım, tabii elim boş durur mu? Elimlede kızlığını okşuyordum.
Sen: Bebeğim bu kadar kolay mı?
Jennie bana döndü
JN: Üzgünüm
İkimizde çıplaktık ve ben elimi Jennie'nin vücudunda gezdiriyordum. Jennie çok tahrik oluyordu bu belli idi.
JN: Ama bebeğim
Lisa birden yataktan kalktı ve Jennie'yi ince belinden 2 eli ile yavaşça kendine çekti.
LS: Ah ama senin tadını çok merak ediyorduk. Of dışı böyle olanın içi nasıldır şimdi.
JN: Bunu siz istediniz.
Jennie bunu dedikten sonra hayvan gibi benim dudağıma yapıştı.
LS: Ben boş mu kalayım?
Sen: Ahh bebeğ- ahh bebeğim arkama geç
Dedim ve Lisa arkama geçip boynumu öpmeye başladı...
2 YIL SONRA
Lisa'yı o geceden sonra hiç görmedik ama Jennie ile sevgili olmuştuk.
SON