Erica pov
Dupa ce mam ridicat lam vazut pe asta ca rade de mine si a coborat si el din pom si a zis :??? : ai fost amuzanta !
Erica : ce mai vrei Jeff !?
Jeff : as vrea sa te intre-.....
Erica : stiu , stiu......" daca as vrea sa merg cu tine la conac si sa ma prezinti in fata lui Slender si dupaia o sa imi zici ca ma iubesti si apoi o sa facem ceva in patul tau si apoi ne vom casatori si vom
avea copii impreuna "Jeff : .........* ramasese fara cuvinte *
Erica : am citit foarte multe povesti inventate despre tine de la scoala si toate fetele isi ziceau ca au puterea minti si ca pot sa distrug orice e in calea lor bla , bla , bla.....!
Jeff : si..........ai vrea macar sa mergi !?
Erica : muhahahahhaha!!!!! * radea si isi revenea cu o fata seriosa *
Erica : chiar crezi ca eu voi accepta sa merg cu tine la acea camaruta din lemn cu tine ? , pentru tot ce miai facut tu chiar crezi ca voi merge cu tine ?
Jeff se intristese deja
Erica : o.....ce ai patit baiete.....esti bine.....* se apropiase de el si il mangaia pe barba si apoi Jeff direct vroia so atace *
Jeff : aaaaaaaaa !!!!
Amandoi : ha ! Ah ! Hu ia !
Apoi Jeff ma luat de maini si ma invartea si ma lovit de un copac
Erica : muhahahaha !!!!!
Jeff : tu cea care mia zis Jane care ai injunghiato pe ea !
Erica : trebuia sa gasesc o cale pentru a te atrage la mine !
Jeff : cu ce scop ai face asta ?
Erica : vreau sa va ucid pe toti ! Pentru tot ce miai gresit tu Jeff , ar trebui so injuchi pentru a te atrage mai aproape de mine dpar pentru ca sa te omor Jeff , si stai linistit ca nici ea nu va scapa ! O sa va ucid pe toti ! Voi elibera pe toti omenii de la inchisoare si va , voi da foc pentru totdeauna la aceasta padure !!!! , va urasc pe toti ! Miati distrus familia , si satul , ha......, SI ASA O SA VA DISTRUG SI EU VIATA !!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!
Incepuse iar sa il atac cu cutitul si apoi el ma impinsese si cu picioarele intr-o groapa si eram putin ametita si cand sa plec au aparut alti criminali si toti se incercuisera langa mine si mau prins.....