- Héj, Hope várj! Neked mi a bajod? - Kérdezte tőlem közbe háturól megölelt én meg el löktem őt. - Ne érj hozám! Menj a fiúdhoz! - Kiabáltam rá. - Milyen fiúmhoz? - kérdezte szemöldökét felhúzva.
- J hope, neked meg mi a bajod? - sóhajtott és szemeimbe nézett. - Taehyung és te! Ti vagytok a bajom. - Kiabáltam rá, aztán be futottam a házba és bezártam az ajtót hogy ne tudjon utánam jönni.Ez az egész felkavart. Szerelmes Taehyung-ba és nekem nem is mondta el. Végig becsapot...
Ráadásul Tae cinkosa is volt.
Nem tudom elhinni... mennyi fájdalmat kell még eltürjek?Jungkook szemszöge:
Nem értettem J-hope-t. Mi a baja, meg miért mondta azt, hogy én meg Tae voltunk a problémája?
Nem értettem, de mindegy. El indultam haza, mást nem tudok tenni. Csak ezt az egészet el kell felejtenem, de hogyan? Ha csak....
Ha elmegyek a városból, sőt az országból mindenkinek jobb lesz.
Igen ezt fogom tenni. De hova menjek dolgozni? Ki fogom találni... Habár már gondolkoztam, hogy zsaru legyek. Helyes lennék rendőr ruhába nem? Habár én minden, hogy helyes vagyok.Taehyung szemszöge:
Amikor felkeltem nem jutottam szóhoz. Jungkook ott volt melletem. És éreztem ahogy csókolgat ami jól esett. Szeret engem? Mert én őt szeretem, egyszerűen imádom. Már biztos vagyok abban hogy imádom azt a fiút. Életemben először szerelmes vagyok. Már csak az a feladatom, hogy meg kell szereznem magamnak. Nem úgy értve, hogy tulajdonomnak akarom...! El fogom érni, hogy szerelmes legyen belém, megvannak a módszereim.
Csábító vagyok, néha. Vagyis mindig az vagyok.Amúgy azt ígértem, hogy meg ölöm anyát és apát.
J hope. Jaj te fiú. Veled mit kezdjek? Őt nem szeretném meg ölni de a barátait igen. Had szenvedjen. Azt mondom neki hogy megöltem Jungkookie-t és akkor mérges lesz. Pedig Kook-ot soha nem ölném meg... Tetszik ez a név, Kook. Az én Kookie-m.
Na most gyorsba megölöm a szüleimet. Aztánnnn... J hope haverjait is. Kiváló gyilkos vagyok. 10/11. Plusz pont azért mert geci helyes vagyok.Ez akkor van amikor olyan könyvet olvasol ahol egy elmebeteg a főszereplő.
Sajnálom de ez ezzel jár, és most induljon a hadművelet!*****
Este 9 elmúlt. És futok kb 1 órája nem tudom hogy merre. A zsaruk észre vettek engem mi közben J hope egyik haverjának ujjait vagdostam le. Anyut és aput nem tudtam még megölni mert nem voltak otthon.
Egy erdőbe most értem be és nem látok semmit se. Egyszer csak azt veszem észre, hogy elsötétül minden és a földre zuhanok ahol sikeresen bevertem a fejem.*2 HÓNAP MÚLVA*
Börtönben vagyok és nagyon jó itt lenni. Tudjátok miért? ITT VAN JUNGKOOK. A szerelmem itt van. Végre vele lehetek. Annyira jó hogy itt van. Láttam őt rendőr ruhában mászkálni. Ő nem látott engem de én őt láttam.
Hogy hogyan kerültem ide? Elmesélem.:Szörnyű az életem. El vesztettem a haverjaimat és azt sem tudom hogy hol vannak, vagy mi van velük. Anyut és aput se öltem meg. Életem szerelmét elvesztettem. Nem tudom hogy hol van és mit csinál. Hoseok-al se tudom mi van. Képzeljétek itt vagyok Japán-ban. MEGINT.
Muszáj volt ide jöjjek. Habár már életem sincs na mindegy. Koreában a zsaruk majdnem elkaptak engem. De az már a múlt. Úgy döntöttem új életet kezdek és olyan leszek mint régen. Aranyos, kedves jó fiú. Így nem lehet baj.Épp az utcán sétálok egymagamban mert barátaim sincsenek és ez kicsit rossz. Be mentem egy boltba és úgy döntöttem veszek magamnak csokit. Szeretem a csokit. Főleg az epreset.
Hirtelen meghallottam hogy valakik kiabálnak ott kint. Nem nagyon törődtem vele. Ki fizettem a csokit és mentem is az ajtó fele.
Van pénzem. Hogy honnan? Nem raboltam az már a múlt. Elmentem dolgozni. Egy étteremben vagyok pincér... egy kicsit változtam és nem ismernek fel. De azis lehet hogy felismernek, csak tudják hogy nem vagyok már egy elmebeteg gyilkos, mit tudom én. (Habár belül az vagyok. Ez vagyok én. Soha nem változom. Hehe) Mindegy is. Örülök hogy nem vagyok az.Ki akartam lépni az ajtón de pont akkor jöttek be. Három zsaru volt és az egyik atya úr isten Jungkook.
Jungkook itt áll elöttem. Jól megváltozott. Pedig csak 2 hónap telt el. Durván nézünk egymás szemeibe nem megszakítva a szemkontaktust. Nekem a szám van nyitva de Jungkook-nak semmie. Nem is örül hogy lát engem? - Arrébb állnál? Szeretnénk beljebb menni. - Mondta Kook érzéstelenül. - Pe-persze. - Mondtam vissza neki. Lehajtottam fejem és arrébb léptem ők pedig beljebb mentek.
Mi a fasz. Ki szaladtam szinte a boltból. Le ültem egy lépcsőre és sírni keztem. Életem szerelme elfelejtett engem. Nem szeret engem. Utál. Szinte már meg se ismer. Habár nem is csodálom.. annyit változtam? Mit kéne tegyek hogy újra meg szeresen? Sírtam és sírtam amikor eszembe jutott egy ötlet...Legyek újra gyilkos és öljek meg embereket, aztán be vigyenek a börtönbe, hogy találkozak Jungkook-al? Ez jó megoldás? Szerintem ez nem jó. Hanem tökéletes. Okés de ki a faszt öljek meg?
Vissza megyek a bolthoz és megölöm az egyik vásárlót.
Megint legyek gyilkos?
Kook-ért megteszem csakhogy megkapjam őt. De nem hiszem hogy ettől meg kapom őt, de legalább látni fogom mindig. Már azzal megelégszem ha tudom, hogy mivan vele vagy, hogy jól van-e..........
.......
.......
.......Ez volt a következő rész. 💜 Remélem tetszett.
Hamarosan hozom a kövi részt. Bocsi a hibákért.
Sok puszi mindenkinek. ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
TerrorKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...