29. Bölüm

32 6 2
                                    

Kim: kimdi bu dur ismi aklıma gelsin. Heh Hwayoung ve SunHee bir de bunların  yanında iki erkek vardı. Bize zorluk çıkardılar onlarda  almak zorunda kaldık.

🍀

YinYang onları merak ettiğini fark ettirme sakın yolsa onlarda diğerleri gibi olur lütfen lütfen.

Ben: eeee ne yapıyım onları. Yolsa onları kurtarmaya geleceğimi mi sanıyorsun.

Kim: tam olarak öyle düşünüyorum. Kaç gün misafir ederim. Bence iki gün falan anca

Ben: benden önce diğerleri onları kurtarmak isteyecek biliyorsun dimi? 

Kim: benim yakaladığımı nereden bilecekler.

Ben: şu an üstlerinde telefon var Ve ben nerede olduğunuzu biliyorum. Bunu grup üyelerimle de paylaşabilirim.

Kim: kahretsin.

Telefonu kapattı. Bende hızla yurda gidecektim ama kızlar ağlamaktan mantıklı düşünemez diye erkeklerin yurduna gittim. Kapıyı çaldım ve bekledim. Kapıyı Chan sunbaenim açtı.

Chan: YinYang ne oldu.

Ben: aklıma bir şey geldi onları nasıl bulabileceğimiz hakkında

Chan: nasıl. İçeri geç. Kızları da çağırayım mı.?

Ben: hayır onları çağırma ben direk söyleyeyim.

İçeri geçip salonda bulunan koltuklara oturdum.

Chan: evet seni dinliyorum YinYang.

Ben: şey aslında size söylemeli miyim bilmiyorum ama tek başıma yapabileceğim bir şey değil.

Chan: nasıl.

Ben: benim baktığım yer uygulamasına göre onlar buradan 1 saatlik yol kadar bir yerdeler yani öyle gösteriyor.

Chan: nasıl yer burası.

Ben: merkeze yakın bir yer orada büyük bir müstakil ev var orada gözükmüşler en son.

Chan: çocuklar hadi kalkın polise gidiyoruz.

Ben: polis olmaz! Şey bence yayına duyurmadan yapalım hem daha ne olduğunu bilmiyoruz.

Jeongin: bencede hyung hem boş arazide değillermiş.

Ben: evet evet

Chan: hadi o zaman çabuk gidelim. Biri kızlara haber versin.

Ben: ben veririm.

Hemen telefonu çıkarıp SooYun unni yi aradım.

SooYun: evet ne oldu neden geciktin.

Ben: şey Unni onlar Felix sunbae' nimlerleymiş( anlayında göreyim.ㅋㅋㅋㅋ)

SooYun: tamam

Ben: şey benim bir yere gitmem lazım da bir arkadaş çağırdı.

SooYun:  bu saatte mi?

Ben: evet ya hadi görüşürüz

Telefonu kapatıp cebime geri koydum. Ve Chan sunbaenime döndüm.

 REVENGE ( Stray Kids ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin