Dünyanın başlangıcından beri Cennet-en gelen armağan Kenevir.Mar 4
Bu dünya var olurken yüce yaratan hiç bir şeyi amaçsız yaratmadığı bu dünyada 18. yy dan sonra dünyanın sahibi olduklarını sanan bir grup'un bizlere uyuşturucu olarak tanıttıkları kenevir Aslında Dünyaya ve insanlara armağan edilmiş bir bitki olmasına rağmen bu gün ülkemizde 1940 yılında bize hükmeden ABD'nin Petrol,Kimya,Tekstil ve ilaç sanayisinde bir kaç densizin yaptığı anlaşma ile Yasaklanmıştır.
Peki Kenevir Esrar ( Marihuana) dediğimiz olay bu denli yasaklanmasaydı günümüzde ne olurdu ? Üretilen Araçlarda Daha Sağlıklı daha güvenli bir iskelet oluşturulabilirdi.
250 Den fazla Hastalık için Binlerce kimyasal ilaç alıp bir hastalığı önlemeye çalışırken başka hastalıklara yol açmaz ilaç sanayisinden insanları zehirleyen kimyasal sektörünü zengin etmez daha sağlıklı olmalarını sağlardık.
Araştırıp Öğrenebilirsiniz.
Dünya Tıp sektörüne Yüzlerce yıl önce Yaşamış büyük İslam doktorlarından olanlardan ufak bir iki örnek sunacağım.
İbn-i Sina kitabında tedavi alanında kullanılan ilaçlar arasında “Kunnab” adı altında Hint kenevirine de yer vermiş ve ilaç elde etmek için iki yöntem önermiştir: Yaprakları iyice kaynatıldıktan sonra yumuşayan kısımları hamur haline getirilir. Bu hamurdan pastil yapılır. Ya da yaprakları kurutulur, ısıtılıp toz haline getirilir, susam tohumu ve şekerle karıştırılıp macun yapılır ve sonrada uygulanır demiştir. İbn-i Sina Kenevir bitkisinin bir çok hastalığa çare olduğunu belirtir.
16. Yüzyılda yasayan Malağa ) hekim Ebu Muhammed Abdullah Bin Ahmet, Mısır’da yetişen “AI-Haşişa” yani kenevir bitkisinin çiçeklerinden ve yapraklarından yapılan hapların bir çok derde deva olduğunu yazmıştır.
Bunlara benzer bir çok örnek İslam alimleri ve hekimleri değişik yöntemler uygulayarak kenevir bitkisinden karışımlar yapmışlardır.
Günümüze gelince Sanayide bu gün Kenevirden üretilen plastik maddeler olsaydı Kanser Vb gibi hastalıklar bu kadar yoğun olmayacaktı Tabi-yatı bu kadar zehirlenmeyecekti..
ve hala daha bunlar bilinirken sanki THC maddesi tamamen insanı öldüren bir maddeymiş gibi insanlara aks ettirip hala araştırmayan insanların beyinlerini yıkamakla meşgul olup bugün girdiğiniz Depresyon diye adlandırdığınız o psikolojik olaylar için size verilen İlaçların %90'ında kimyasal THC kullanılıyor Çünkü topraktan Yaratıcının bize verdiği THC yasak Laboratuvarda üretilen Kimyasal olan THC serbest Nedeni Doğal olarak olan yasal olsa evindeki bir saksıda bu maddeyi elde edilebilecek olmak basit ve parasız olduğu için bir Kapitalistlerin ceplerini dolduramayacağımız için yasak.
Ülkemizde Gelinen durum ve zamanda geçte olsa Kenevir Ekimi Serbestleşti lakin hala daha bu bitkinin dişisine izin verilmedi sebebi THC üretmesi. Ben 32 yaşında biriyim 9 yaşında hayatımın en kötü döneminde aile içi işkence ve istememezlikten kendimi sokakta tanıdım hayatımda birçok hata yaptım kimse eğri doğru göstermedi 9 yaşında madde ile tanıştım 27 yaşına kadar Narkotik ekiplerinin bilip bilmediği birçok madde kullandım bir çoğunda yüksek bağımlılık oranına kadar çıktı Örn. Eroin,Methanfetamin,Bonzai gibi maddelerden Ne bir psikiyatri nede bir ilaç yardımı olmadan bıraktım savaştım bunu yapabilmemin tek sebebi araştır mayi sevmem ve bilgiye önem vermemdi ve hayata tutunmak tı amaçım bir ailemin olmasını eşimin çocuğumun olmasını istememdi 27 yaşından sonra geçirdiğim bir tibbi ameliyattan sonra bir süre hiç bir şey kullanmadım ama gördüğüm rüyalar çoçukken yaşadıklarımı tekrar tekrar uykumda görmem günlük hayatımı etkilemeye başladı Aşırı sinir intihar etme gibi olaylar yüzünden kendimi toparlayamadım sonrasında yeniden esrar içmeye başladım THC madde'sinin özelliği olan Kan şekerini düşürüp odaklanmayı sağlayan ve sinir yapısını daha aza indirmesi sayesinde bir düzen kurabildim. sonrasında bu bitkinin seneler önce şuanda Türkiye de gündemde olan şeyleri ben söylerken insanlar bana Hadi len oradan pis esrar keş dediklerini ve bir şeylerin değişmekte olduğunu anlayınca neden ben bununla ilgili faydalı bir şey bulamayayım diye kendimle istişare yapıp bir şeyler denemeye başladım 32 yaşına geldiğimde bir tanıdığımın beyninde tümör olduğu için 2002 yılında ilk ameliyatı geçirdiği ve artık yaşı çok ileride olduğundan ve şeker hastası olduğu 2. ameliyatın çok riskli olacağı için ailesi endişeli ve istemiyorlardı ameliyatı benim yapmış olduğum bir şey vardı bu bitkinin dişisinden yaptığım bir kür vücüt'ta yenilenmeyi sağlayan ve kemoterapi gören bir kaç kişi ile paylaştığım elimde çok az bir miktarda kalmasına rağmen paylaşmak istedim sonucu beni inanılmaz şekilde şaşırtmıştı günde 6 defa insülin yapan insan günde 1 kere insülin yapmaya başlamış baş ağrısı kesilmiş normalde evden cıkıp yürümeye üşenen insan 65 yaşından sonra sanki yeniden canlanmıştı kendi başına gezmesi alışverişini kendisi yapması ve tümör'ün ilerlemeyi kesmesi çok yavaşta olsa gerilemeye başlamasını duymak beni tamamen neşelendirmiş içime sevinç kaplamıştı.
ama maalesef Bugün Esrar içmekten 0.04 gram 0.6 gram gibi yakalandığım için 3 tane dosyam olduğundan 1 yıl 8 ay 1 yıl 8 ay ve 2 yıl olan mahkemelerim sonucu hapse girmem isteniliyor ve ben bunun 4 ay gibi bir süresini yattım maalesef ki artık kaçak olarak yaşıyorum elbet bir gün bulup beni alacaklar ama beni bulduklarında canlı bir bedenle teslim olmayacağım çünkü benim elimden en büyük hayalim olan aile kurmayı aldılar bundan 5 ay önce hayatımda olan insan artık yok yapabildiğim tek iş Şoförlük Uyuşturucu kullanma suçundan sabıkam olduğu için artık bir işimde olmayacak Eğer bir gün Bu ülkede Esrar denilen o gizemli Cennet'in armağanı yasallaşırsa bu ülke çok daha farklı yerlere gelecektir.
CBD tek başına asla tedavi değildir. THC bunu tamamnlıyan birleşimdir.
Auistim Sara Gibi krizleri insanlara Kimya sanayisinin verdiği ilaçlarla böbreklerini bitirip yaşamlarını kısaltmak yerine Kenevir denilen bitkiyi tamamen araştırıp düzenleme yapılmasını Tavsiye ediyorum... Lütfen Araştırmalarınıza İbni sinayi iyice inceleyerek yapınız ve bu güne kadar duymuş olduklarınızı bir kenara bırakıp öyle yapınız yoksa kapalı bir göze asla cenneti gösteremezsiniz. Yazımı belki sileceksiniz belki şikayet edeceksiniz ama en azından 1 veya birkaç kişi görecek ve belki ufak bir fikir değişmesine sebeb olacaktir. Not : Mevlana Celaleddin Rumi nin hayatını incelediğinizde Dmt'nin de neler olduğunu anlayabilirsiniz. Unutmayın İnsan Topraktan gelmiştir ve Toprağa gidecektir. Ve Topraktan gelen Doğru kullanıldığında İnsana Asla Zarar vermez... ALLAH'IN verdiği yasak. Kul'un yaptığı yasalsa Hak günü gerçek hakim belirler her şeyi... Saygılarımla.
2-
İbn-i sinanın Dmt üzerine bir calışmasını görmedim Lakin mevlananın şemsle tanışmasını araştırmanı tavsiye ederim Üzerlik tohumu ve kargı kamışının orta kısımlarına olan bir kaç birşey daha var gizli tutulan bulamıyorum lakin Dmt kullanımı öyle basit birşekilde olmamaktadır belirli gereksinimleri var Örneğin minimum 14 gün boyunca Hayvansal gıda ürünleri tüketmiyeceksiniz sadece Vejeteryan gibi beslenip Oruç tutucaksınız bedeninizi aç bırakıp Açık bir ortamda bulunucaksınız Küfür Yok kötü düşünce yok cinsel ilişki yok tamamen ilahiyat düşünerek geçirilen 14 gün sonunda gece doğal bir karanlık ortamda Örn: Mağra gibi gece saat 02:00 ile 05:00 arasında kullanılması gerekiyorki tam ilahi etki alabilmek için lakin kafa yapmak için kullanım düşünürseniz ruh sağlığı bozucu etikiler altında kalabilirsiniz.