Tizenötödik

1.4K 92 13
                                    

És ekkor jött egy ötletem; Mikasa.

A megviselt keszülékem felé vettem az irányt, aki a lemerültsége közlése végett rezdült meg. Gyorsan előkerestem barátnőm számát a névjegyzékből, majd tárcsáztam.

[...]

A pár perces beszélgetést letudva ültem a tornamatracokon, amit gimnasztikára szoktunk használni, s vártam barátnőm megmentésére. Levi a szertár falának dőlve bámult ki a mellettem lévő kis ablakon, ami számomra eddig a kimeneküléssel volt egyenlő. Mereven, és szótlanul bámult fel a már sötétségbe borult égre.

A percek óráknak tűntek ebben a kínos csöndben; annyira megszoktam már, hogy Levi Ackermannal szeretjük hallattatni a hangunkat egymás előtt, most mégis síri csöndben vagyunk egymástól talán egy méterre, de lehet még annyira sem. Én nem voltam hajlandó megszólalni, szerintem az esények után nem nekem kellett volna. Ugyanakkor Levitől se vártam semmilyen mindandót, de mégis zavart a csend.

A lakatt hangját meghallva figyeltem a nagy és nehéz fém ajtó felé, ami mögött megpillantottam a fekete hajú lányt, aki méglepődve nézett rám; talán még Ő sem hitte el, hogy egy helyen vagyok össze zárva síri csöndben a fekete hajú férfival.

- Sziasztok.

- Szia.- Köszöntem vissza megmentőmnek, majd eléérve ölelésbe vontam.- Köszi, hogy jöttél, nem is tudom mi lett volna, ha egy tanár talál ránk.- Tényleg fogalmam se volt mit hazudtam volna akkor...

- Nincs mit. Erwin úgy tudja, hogy véletlenül bennt hagyta Eren a focicipőjét, mikor elpakolta a labdákat.

- És nem volt neki fura, hogy Te jöttél helyette?- Jöttem ki a szertárból, mögöttem Levivel, majd Mikasa vissza illesztette a lakatot az ősrégi ajtóra.

- Ő is itt van.- Hangja elhalkult, félre nézve szememből, mintha csak attól félne, hogy megszidom tette miatt.

- A kölyök is itt van?- Levi hangja áttör a csak pármásodperce beállt csöndön, amit én akartam megtörni.

- Talán baj?- Mikasa arca felvette azt az ábrázatot, amit eddig én az ellenségeivel folytatott viták során láthattam.

- Értem. Akkor majd neki is megköszönöm. Ackerman nevében is - Zártam le a beszélgetést részemről, amit az említett nem így tervezett.

- Az én nevemben nem kell. Ha nem jöttek volna úgyis megoldtuk volna. - Indult el kifelé a tornateremnek keresztelt csarnokból, amit nem bírtam meg állni szó nélkül.

- Ennyi erővel vissza is zárhatunk!- Ordítottam át a termen ami most hangomtól viszhangzott, mire Ő felém fordulva csak annyit tátogott;

"- Én csak korrepetáltalak".

2020.09.21.🥜
Hibákért bocsánat.

|Javítva:2021.01.21.🥞🍯|

Kibaszott szerelem (Levi X Reader)Where stories live. Discover now