POV Alex
Następnego ranka budzę się owinięta w ramiona mojego przystojnego narzeczonego . Właśnie do mnie dotarło ,ze zostanę mamą i zoną .Wyjeżdżamy dzisiaj i lecimy z powrotem do LA .Później w tym tygodniu mamy umówioną wizytę ,aby ustalić płeć naszego dziecka i jestem bardzo podekscytowana .W końcu mogę przystąpić do ozdabiania pokoju dziecięcego.
Potem wyrwałam się z błogich myśli ,gdy zdaję sobie sprawę ,ze nie powiedziałam jeszcze rodzicom jestem w ciąży. Chociaż lubią Chrisa ,nie wiem ,jak przyjmą wiadomość : widząc ,ze mam dopiero 18 lat.
POV Chrisa
Alex powiedziała tak! .I bardzo się ciszę ,ze mogłem rozpocząć życie razem z naszym dzieckiem . W tym tygodniu mamy umówioną wizytę ,aby ustalić płeć dziecka . Ale mogę powiedzieć ,ze coś niepokoi Alex .
Nie powiedziała jeszcze rodzicom o dziecku . Ja Powiedziałem rodzinie , gdy tylko się dowiedziałem ,byłem po prostu tak podekscytowany ,jak oni .Moja rodzina była bardzo pomocna i zaproponowała ,ze poleci z Bostonu do Kalifornii ,aby pomóc .Chociaż grzecznie odmówiliśmy .
Postanowiłem więc zaprosić rodziców i siostrę Alex do Los Angeles na tydzień i zadzwoniłem do najlepszej przyjaciółki Alex i poprosiłem ją żeby w tym tygodni też urządziła baby shower. Mam tylko nadzieję ,ze jej rodzice są tak wyrozumiali i wspierający jak moi .
CZYTASZ
Chris Evans
Любовные романыOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie