20 {Final • part2}

192 9 5
                                    

*Bağlantıdaki müzik ile okumanızı öneririm*

Michael hemen mavi notu açtı. Mektubun kapağını yavaşca kaldırırken, elleri titriyordu. Gözyaşlarına engel olamıyordu. Kapağı açmadan gözlerini kapattı, kafasını yukarı doğru kaldırdı ve derin bir nefes aldı. O gözlerini kapattığı an, Luke ile ilk günden yaşadıkları tüm anıları hatırladı. Bilinçaltı sanki, Luke'u asla ama asla unutmasına izin vermiyordu. Michael bir kez daha kendinden nefret etti. Luke'a aşık olduğu için.. Kendini az da olsa toplayıp, mektubu açtı.

Sevgilim, benim bu hayattaki en güzel ve en değerli tesadüfüm. Seni gördüğüm ilk günden beri, bana dünyanın en güzel hislerini hissettiren, bana dünyanın en şanslı insanı gibi hissettiren Michael Gordon Clifford.
Daha çok gençken, ve tam bir aptal bir ergenken beni bırakmayıp, kollarına aldığın, sımsıkı sarıp beni en güzel duygularla iyileştirdiğin ve bana her zaman inandığın, doğrularımla, yanlışlarımla benimle birlikte olduğun, hiç sevmediğin babandan benim için yediğin o dayakları, benim için herkesi karşına aldığın, hayatını okulunu arkadaşlarını bırakıp benimle hayatını geçirmek istediğin, beni en zor zamanlarımda asla yalnız bırakmayıp, en boktan durumlarımda bile baş ucumda durduğun ve  beni güvende hissettirdiğin için sana ne kadar teşekkür etsem o kadar az ki. Kendimi senin yanında o kadar güçlü ve o kadar sağlıklı hissettim ki. Bana güç verdin, bana insan olduğumu hatırlattın Mike. Ben tam bir çıkmazdayken, kolumdan tutup geri çektin ve bazen o çıkmaza benimle birlikte düştün. Beni yepyeni biri yaptın. Bana anne, baba, eş, arkadaş, süper kahraman oldun. Ama ben artık dayanamıyorum. Kendime acıdığımdan değil, sakın böyle düşünme. Sana verdiğim her türlü psikolojik acı ve baskıdan çok rahatsızım Michael. Sana bağırdığım veya kendini değersiz hissettirdiğim zamanları affet ne olursun. Ben bir ölüydüm Mike, sen beni yeniden hayata bağladın ama ben bir aptalın tekiyim ve yeniden uyuşturucuya başladım. Beni senden başka kimse ama kimse tanımaz/anlayamaz Michael. Sana bu acıyı daha fazla çektiremezdim. Çok özür dilerim. Bana kızma lütfen. Seni dün gece son kez o kadar güzel öptüm ki, cesedimi bulduklarında dudaklarımı yıkamalarına izin verme, kızımıza çok iyi bakacağına eminim, sen hayatımda gördüğüm en iyi babasın. Onu çok seviyorum, siz benim arkamda bıraktığım tek değerli şeylerimsiniz. Hatırlıyor musun? seninle ilk tanıştığımda saçların maviydi. Bu mektubun rengi de seni ilk gördüğümde, hayatıma giren ilk renk. Bu iğrenç dünyada zamanımı en kaliteli, en mükemmel insanla yaşadım. Dünyaya 1000 kere de gelsem, seni bulur, her hayatımı seninle yaşardım. Ve şimdi ayrılık vakti. Ben gidiyorum, öbür dünyada da seninle buluşmak dileğiyle. Seni seviyorum demek çok az kalıyor, sen benim her hayatımsın. Her yerde, her zaman, her saat, her dakika ve her saniyemsin. Sana aşık bir şekilde ölüyorum sevgilim..

More // MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin