Takoi & Mikoyo
Takoi to piękna dziewczyna o blond włosach i błękitnych oczach. Często ubiera ciemne sukienki najczęściej koloru czarnego i granatowego z białym. Swoim wyglądem ściągnęła Mikoyo- Przeciętnie wyglądającą dziewczynę. Mikoyo gdy ją zobaczyła nie mogła odpuścić znajomosci z tak piękna dziewczyną. Podeszła do niej i zaczęły się dogadywać. Rozmawiały głównie o modzie . Zaczęły się spotykać prawie codziennie gdy Takoi zaczęła ignorować Mikoyo. Tamta zareagowała bardzo agresywnie i żądała , aby ich przyjaźń trwała na zawsze. Kiedy po 5 słowie Takoi nie odpowiedziała Mikoyo, wbiła jej igłę od strzykawki w sam środek ucha. Takoi pisnęli bardzo głośno i przeraźliwie, powiedziała, że jak nie przestanie tak robić to zgłosi to. Mikoyo miała to totalnie gdzies i gdy Takoi szła, wbiła jej drugą igle w udo. Takoi się odwróciła, inni ludzie zaczęli się dziwić mocno z tego co robiła Mikoyo. Takoi wyciągnęła telefon żeby zadzwonić na policję, ale Mikoyo wyrwała jej telefon z ręki i wyrzuciła do małej rzeczki nieopodal. Zakleiła jej usta taśmą, nogi i ręce związała sznurkiem, a torbę Takoi wzięła sobie na pamiątkę. Nikt z przechodzących nie mógł nic zaradzić, bo Mikoyo straszyła ich bronią.Na szczęście ktoś z daleka zobaczył co robi Mikoyo i zadzwonił na policję, tak ze Mikoyo tego niezauważyła ani nie słyszała. Chwile później zabrano Mikoyo do aresztu. Takoi zabrali na obserwacje i badania do szpitala. Na szczęście wszystko się skończyło dobrze.
CZYTASZ
Pamiętniki Anime
FantasyHej. 1 rozdział= 1 pamiętnik. Imiona anime wymyślam sama ! Miłego czytanka :)))