10. Nem változtam. 👹 (Új legjobb barát?) 👀

629 38 18
                                    

Ki akartam lépni az ajtón de pont akkor jöttek be. Három zsaru volt és az egyik atya úr isten Jungkook.
Jungkook itt áll elöttem. Jól megváltozott. Peddig csak 2 hónap telt el. Durván nézünk egymás szemeibe nem megszakítva a szemkontaktust. Nekem a szám van nyitva de Jungkook-nak semmie. Nem is örül hogy lát engem? - Arébb állnál szeretnénk beljebb menni. - Mondta Kook érzéstelenül. - Pe-persze. - Mondtam vissza neki. Lehajtottam fejem és arrébb léptem ők peddig beljebb mentek.
Mi a fasz. Ki szaladtam szinte a boltból. Le ültem egy lépcsőre és sírni keztem. Életem szerelme elfelejtett engem. Nem szeret engem. Utál. Szinte már meg se ismer. Habár nem is csodálom.. Mit kéne tegyek hogy újra meg szeresen? Sírtam és sírtam amikor eszembe jutott egy ötlet.

Legyek újra gyilkos és öljek meg embereket, aztán be vigyenek a börtönbe hogy találkozak Jungkook-al? Ez jó megoldás? Szerintem ez nem jó. Hanem tökéletes. Okés de ki a faszt öljek meg?
Vissza megyek a bolthoz és megölöm az egyik vásárlót.
Megint legyek gyilkos?
Kook-ért megteszem csakhogy megkapjam őt. De nem hiszem hogy ettől meg kapom őt, de legalább látni fogom mindig. Már azzal megelégszem ha tudom hogy mivan vele, vagy hogy jól van e.

Itt vagyok a boltban és csupa vér a kezem. Megfogtam egy borosüveget, széttörtem és a szilánk darabokat bele szúrtam az egyik vásárlóba. Most azt várom mikor jönnek a zsaruk. Nem kellet sokat várnom hamar itt lettek.
Közöttük az egyik Kook volt.
Amikor meg öltem azt az embert furcsa érzés fogott el.
Már régen öltem embert és szerintem ezért.

IDŐUGRÁS ( 4 hét múlva )

Meg volt a tárgyalásom és 19 évet kaptam. De nem baj az. Akármikor kiszökhetek innen de most nem akarok. Még látom annak az esélyét hogy Kook az enyém lesz. Habár az az esély napról napra csak halványul.
Utoljára Jungkook-ot 2 hete láttam. De akkoris kb 10 másodpercig.

Most át hoztak engem egy "veszélyesebb" börtönbe.
Most visznek a cellámhoz.
- 132-es cella. Ez a tied. - Mondta az egyik zsaru és be lököt a cellámba. - Majd lesz egy szobatársad. Vigyáz vele mert sokkal erősebb nálad. Elveri azt a hülye fejed. - Mondta nekem ez a dagadt csúnya patkány közbe nevetett. - Pff, majd azt meglátjuk. - Mondtam neki aztán dühösen elment. Bárcsak láthatnám Jungkookie-t. Annyira szeretem. Nagyon nagyon szeretem. Hiányzik...

El telt kb 4 óra és még mindig itt ülök. Ez a cella nagyon szar. Van itt egy WC, egy emeletes ágy, és 2 rohadozó kisszekrény. Ja meg egy csap. Hol lehet már Jungkook? Arról álmodozom, hogy ki ment innen. Borzasztó ez a hely.

Egyszer csak lépteket hallok. Ide ér kető őr és egy rab. Ő lesz a cellatársam szerintem. Ki nyitották a kaput és őt is belökték rajta. - Anyádat lökdösd. - Kiabálta neki a rab. - Kusolj! - Szólt vissza az őr és el mentek.

Az emeletes ágyon én alszok felül mert szeretek felül lenni ami fura. Le feküdt az ágyra én peddig le másztam fentről és a kisszekrényre ültem. - Hogy hívnak? - Kérdeztem tőle aranyosan. - Fogd be! - Mondta vissza. - Ja rendben fogd be. Én Taehyung vagyok. - Szóltam neki vissza flegmán. - Most szórakozol velem? - Kérdezte, és fel pattant az ágyról és felém jött. Én peddig felálltam, és a szemébe néztem. - Nem szórakozom. Ha már itt vagyunk ketten bezárva akkor jó lenne nem haragban lenni. - Mondtam neki. - Jó, rendben. Igazad van. Felix vagyok te kecske. - Mondta a nevét. - Én Taehyung vagyok te kenguru. De úgy hívsz ahogy akarsz. - Mondtam aranyosan.- Jaj V. Ismerlek. - Nevetet fel. - Mi?? Honnan ismersz? - Kérdeztem tőle. - Téged mindenki ismer. Te vagy az a nagy sorozatgyilkos. Kim Taehyung. - Nevetet, és megölelt. Aztán vissza feküdt az ágyára.

Dejó. Ismer engem. Hihi. Híres vagyok. Habár én őt nem ismerem. Na mindegy. Jungkook-ot akarom.
Kell nekem az a fiú. De hol a bánatos életbe van?
- Amúgy hány éves vagy? - kérdezte tőlem. - 21 elmúltam. Te? - Kérdeztem tőle. - 19 lettem. - Válaszolt és le szált az ágyról és a földre ült. Énis így tettem. - Én 19 éves koromban lettem gyilkos. Egy és fél évig voltam az.
Aztán jó ember lettem 1 évig ugyanis megváltoztam. És most hol tartok? Megint gyilkos lettem egy kibaszott ember miatt aki utál. - Mondtam neki a földet bámulva. - És miért lettél 19 évesen gyilkos? - Kérdezte. Nem mondhatom el neki hogy azért mert anyáék kidobtak mert buzi vagyok. - Öhmm. Azt nem szeretném elmondani. - Mondtam neki és lehajtottam a fejem. - Nem baj. Nem kell ha nem akarod. De viszont tudnod kell valamit rólam. - Mondta halál komolyan. - Mit? - kérdeztem. Fújt egyet és el kezdte mondani. - Szóval én.. buzi vagyok. - Mondta ki és elnevette magát. - Énis. - Mondtam el énis. - Mi? De én komolyan mondtam. - Mondta nekem csodálkozóan. - Én meg komolyan válaszoltam. - Mondtam neki vigyorogva. Ekkor ránk tört a röhögőgörcs. Kedves gyerek ez a felix. El lehet vele lenni. Aranyos. De az a baj hogy én Kook-ot akarom.

El mondtam neki mindent és ő is mindent az ő életéről. Jót szórakoztunk néhány dolgon. Nagyon aranyos fiú. Erős alkata van. Kedves és aranyos. Habár az elején nem akart kedves lenni de meggyőztem őt. Vajon J hope most hol lehet? És anyáék mit csinálnak? És mi lehet Jimin-el, és a többiekkel? De a legnagyobb kérdés az hogy mikor lehetek már boldog Jungkook-al?
Majd mindent megtudunk de addig is várunk.
...
...
...
...
...
...




Itt a kövi rész.
Remélem tetszik.
Nagyon sok bocsi a hibákért😂
Mint mindig hamarosan hozom a következő részt. 💜

A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum