# 3

303 71 0
                                    




Merhaba sevgili okuyucular.Yeni bölüm ile karşınızdayım.Beğenmenizi umuyorum.Kafamda oluşturduğum kurguyu elimden geldiğince güzelce aktarmaya çalışıyorum.Hatalarım olursa affola.Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.Sevgilerimle.


Ve bölümden önce kısa bir şeyden bahsetmek isterim.Hikayemde diziden yola çıkarak ve bazı şeyleri temel alarak bi oluşum ve ilerleme var evet ama farklılıklar da mevcut ve gelecek bölümlerde de olacaktır.Okurken şaşırmamanız için kısa bir not ile belirtmek isterim.

İYİ OKUMALAR DİLERİM :)


-3-

-Feriha,Feriha hadi uyansana.Feriha.

Niye dürtülüyordum?Rüya mı görüyorum?Gözlerimi açtım ve bir kaç saniyeliğine boş boş tavana baktım.Dürtülmeye devam ediliyordum.Emir idi bu.Evet evet ta kendisiydi.

-Emir of ya niye uyandırıyorsun.

-Feriha bir an için hiç uyanmayacaksın sandım.

-Niye uyandırıyorsun ya?

-Ee Feriha randevuya geç kalacağız.Unuttun mu yoksa?

Yerimden doğruldum.Yok unutmadım tabi de ben saat kurmuştum.Telefonumu komidinin üzerinden aldım ve saate baktım.Saat daha 8.00 di.Ağlamak istiyordum.

-Emir bizim randevumuz 10.30 da.ON BUÇUK! Duyuyor musun beni?Sence de daha erken değil mi?

-Ya işte anca kahvaltı yaparız falan dedim.Ne bileyim heyecandan uyuyamadım.Tek başıma beklerken zaman geçmiyordu.Bende seni uyandırayım dedi.

-Ne yani sadece canın sıkıldığı için mi beni uyandırdın.Pes Emir Pes!Tamam neyse ben bir şeyler hazırlayayım.Yiyelim sonra çıkarız.

-Şeyyy ben kahvaltıyı hazırladım.

-Hadi canım.

-Evet evet.Hadi masada seni bekliyorum.

Midemin bulanmadığı nadir sabahlardan biriydi.Emir  mutfağa yöneldi.Bende banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadım ve daha sonra salona yöneldim.

-Emir şahane bir masa hazırlamıştı.Mutfaktan kızarmış ekmeklerle dönmüştü.

-Ohoo sen hep böyle kahvaltılar hazırlarsan yaşadım ben.Hamileliğin sonuna kadar yatarım ben.Şımardım şimdiden.

-Şımar.Bana uyar.Hadi izleme artık başla bi yerden.

Emir elindeki kızarmış ekmeği ağzıma doğru uzattı.

-Isır Feriha.Kocaman ısır.Aç ağzını aç aç aç.

-Emir yavaş yavaş.Boğulacağım ama.

-Tamam tamam.

Oldukça uzun süren bir kahvaltıdan sonra sonunda masadan kalktım.Biraz daha kalkmasaydım yuvarlanarak gidecektim muayeneye.

Emir ile birlikte masayı kaldırdık.Daha sonra evden çıkmak için hazırlandık.Saat yaklaştıkça benim de heyecanım artıyordu.Ama benim heyecanımın yanında Emir'in de telaşı artıyordu.Biraz sonra sonunda evden çıkabilmiştik.Asansöre bindik.

-Feriha cinsiyetini öğrenebilir miyiz sence?

-Saçmalama Emir daha çok erken.O meseleye daha çok var.

Emir suratını asmıştı.

-E asma suratını.Sabırsız çocuklar gibisin.

Apartmandan çıkarken babamla  karşılaştık.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin