4. intalnirea

56 4 0
                                    

Asa..cum am zis erau la o masa mai retrasa.

-bunaa! Zic eu.

-mda..ea este alice. Despre ea am tot vorbit.

-e frumoasa .zice zayn.

-Multumesc.!ea este criss.este o mare fana one direction.

- fuhuuu. Fluiera zayn.e cea mai adorabila fata"!!!

Atunci criss se facu la fata mai rosie ca un ardei.

-nu te intimida.zice zayn.

-n.nu ma intimidez...doar s-sunt uimita...am asteptat momentul acesta de la varsta de 5 ani.

-cred ca esti cel mai mare fann!

-da!!!!!

Harry mi-a trimis un mesaj...:

,,imi faci onoarea de a veni la o intalnire cu mine..te rog.te plac din prima Clipa cand te.am vazut!" ,,harry ...dea bea ne-am cunoscut°_°  "
,,si ce are?"

Lol mi se parea ciudat noi doi sa fim unul langa celalalt si sa vb prin sms.

,,ce o za zica lumea? ...ca te folosesc? Ca sunt curva?"
,,lumea ...lumea nu simte ce simtim noi"
dupa vorbele astea am avut milioane de fluturi in stomac.
,,bIneee fie"
,,super ..te iubesc!"

Atunci harry de pe scaun se ridica si ma surprinde cu un sarut pasional. Eu ca nu am mai avut incotro i-am raspuns la sarut.

Restul se uitau la noi dupa ce ne.am oprit mi.am luat geanta si am iesit din ,,restaurant,, cu un harry pe urmele mele.

Din nepasare ,am uitat de harry si a aflat unde stau...m.am uitat pe geam nu l.am vazut . am intrat linistita la dus ,Mi.am lasat telefonul pe pat in camera .harry m.a sunat ai nu am auzit ..dracoasa de Melissa a intrat pe usa si a raspuns . cum nu am vorbit la telefon nu imi.cunoaste vocea. ,,mi-a spus,, ca trebuie sa ne intalnim...melissa s.a imbracat si s.a aranjat . a ajuns.unde i.a zis harry . harry mi.a vazut masina doar cand a coborat nu m.a vazut pe mine ci pe melissa .

Dragoste intamplatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum