Po dlouhé době jsem někam vyrazil. Pryč od rodiny, přátel, prostě všech. Daleko a sám. Nebaví mě pořád poslouchat, jak mrhám svým životem a měl bych si konečně někoho najít. Je mi dvaadvacet, mám práci v kavárně, která mě baví, když mám čas, trávím ho s přáteli, přece si nemám na co stěžovat, ale všichni se mě snaží přesvědčit, že mi něco chybí, že bych si měl víc užívat. Mám rád svůj život takový jaký je a nepotřebuji, aby se mě to někdo snažil vyvrátit.
Jediný člověk s kým se dokážu uvolnit je Taehyung. Nikdo z mých přátel ho nezná a vidím ho jednou za čas, protože se svou skupinou vystupuje, jako zpěvák, tudíž má nabitý program.
Mohu říct, že je to můj nejlepší přítel, zná mě nejlépe a můžu mu říct všechno, ale on mě tak zřejmě nevidí. Dlouho vím, že mě vidí víc než jako kamaráda, dává mi to jasně najevo, ale už několikrát mě opustil. Jen tak zmizel a nedal o sobě třeba rok vědět. Vždy, když se ukáže, posílá mi dárky, jídlo, růže, které mám nejradši, všechno co mám rád, využívá toho, že mě zná nejlépe a získá si mě zpátky. Nemohu říct, že mě nepřitahuje, že k němu nic víc necítím, ale bojím se. Bojím se, že mě jen zneužije, dostane co chce a opustí mě.
Jednou jsme se líbali, ale včas jsem to utnul. Taehyung je první, kdo mě kdy políbil, nikdy jsem nikoho neměl, proto je pro mě také tak důležitý.
Nicméně zpět k mému výletu. Vyrazil jsem si do hor, vzal si vlak, nejnutnější věci a prostě odjel, sice jenom na víkend, ale i to je pro mě dost. Mám tady kamaráda, s kterým jsme si vyrazili na túru, do lázní a poté na oběd. Musel se však brzy vrátit ke své rodině, má úžasného syna. Nutí mě to se zamyslet, když je ve stejném věku jako já a už má dítě i ženu, ale nikam nespěchám. Prozkoumal jsem ještě město, než jsem se vrátil do hotelu, kde mi hned přišla zpráva.
Taebear 💜
ahoj můj bunny 🐰 jsem v XXX nechceš se sejít? 😉ME
ahoj 🐻 jak víš, že jsem XXX? 🤨Taebear 💜
jako bys mě neznal 🤗 mám své metody, ale tentokrát jsem tady měl včera koncert a potom se dozvěděl, že jsi tady, takže to je opravdu náhoda 😘Proč se tak divím?
Taehyung vždycky ví, kde jsem. Je skoro jako ninja, buď mě odněkud pozoruje nebo má přátelé, kteří mu o mě dají vědět. Dalo by se říct, že ze začátku byl můj stalker, než jsme se poznali. Je dost možné, že tady měl koncert a já jsem navíc sdílel několik fotek na instagram tady odsud, takže by mě nemělo tolik překvapovat, že ví, že tady jsem.ME
oh dobře 😏 a kde se chceš sejít? 😊Taebear 💜
ehm.. popravdě mě napadlo, že bych mohl přespat u tebe na hotelu, protože ten můj platil jen do dneška a kluci, už odjeli 😣chtěl jsem tady zůstat kvůli tobě 😥
ME
to jsi nemusel! 😠 co, když ti řeknu, že nemůžeš? 😗Taebear 💜
ale no tak Kookiie 😥 to by jsi mi neudělal
bude to sranda, uvidíš 😉ME
aah.. jasně, že bych ti to neudělal pitomý hyung! 😠tak přijď 😊
Taebear 💜
dej mi adresu hotelu 😘ME
já myslel, že víš všechno 🤔😉Teabear 💜
neřekl jsem, že vím v jakém jsi hotelu, jen že vím, že jsi tady 😘Dal jsem mu tedy adresu a číslo pokoje. Popravdě jsem úplně poprvé někde v hotelu sám, nikdy jsem nikde ubytovaný nebyl, takže mě překvapuje, jaký je tu klid. Nemusím se bát, že mi někdo vtrhne do pokoje, že mě někdo při něčem vyruší. Tady si můžu dělat, co chci a cítím se svobodně.
ČTEŠ
|Room no. 13| TAEKOOK |
RomanceJungkook poprvé odjede sám do hor se odreagovat, pryč od všech a od všeho. Ubytuje se v hotelu na pokoji číslo 13 a náhle se ozve jeho dlouholetý kamarád Taehyung, pro kterého má slabost. Pozve ho k sobě na pokoj, protože nemá kde přespat a chce se...