Κεφάλαιο 14

39 3 0
                                    

Καθώς το καλοκαιρι ας αποχαιρετά παίρνοντας μαζι του την ξεγνοιασιά και φέρνοντας εκεινη την βροχερή νοσταλγία, γεννιέται συνήθως μεσα σου μια ξαφνική θέληση για αλλαγή.

Άλλοτε αυτο το συνδέεις με την καινούργια αρχή που γίνεται κάθε Σεπτέμβρη και αλλοτε με την εναλλαγή του καιρού από ζεστη σε κρύο.

Αν όμως σκεφτούμε περιμένουνε το φθινόπωρο να πάρουμε αποφάσεις, μια καινούργια αρχή να μας παρακίνησει να κανουμε κατι διαφορετικό κατι δραστικό...

Ολα μια καταιγίδα ειναι ,θα περασει το θεμα ειναι εμείς αν θα την αντέξουμε



Σκοτινιασμενος, βρόντηξε την πόρτα του μαύρου αυτοκινήτου πίσω του ,έφτιαξε λιγο τα μανίκια από το πουκάμισό του και χτύπησε το κουδούνι της μεγάλης έπαυλης

"Στέφανε τι κάνεις εδώ?" αγουροξυπνημενη η κοκκινομάλλα ξαφνιάστηκε που είδε την παρουσία του στο κατώφλι του σπιτιού της .

Έτοιμος να εκραγεί μπηκε προς τα μέσα, όμως ένα χέρι τον σταμάτησε απότομα

" Παιδί μου πας καλα ? Που πας ? Τι έγινε?" Τον ρώτησε τρομαγμένη ενώ τον οδήγησε προς το σαλόνι

Ποτήρια ,αποτσιγαρα και ξεχασμένα κουτιά από πίτσα υπήρχαν μπροστά τους. Τον παραξένεψε η ακαταστασία. Η Αννα δεν άφηνε ποτε πράγματα ετσι

"Μα καλά τι εγινε εδω παρτυ ειχες?" Την ρωτησε ειρωνικά πηγαίνοντας προς την κουζίνα για καφε. Ο τρόπος που κινούνταν στο σπίτι της ήταν τόσο εκνευριστικος για την οικοδέσποινα,αλλά τον είχε συνηθίσει

"Στεφ τι λες ? Και μην φωναζεις ειναι η άλλη απάνω κοιμάται. Μα καλά δεν θυμάσαι τι μερα ήταν χθες ? " ο άνδρας μπροστά της κοκκαλωσε, ανα παρα στιγμη μπορεί να την αντίκριζε αν κατέβαινε κατω. Ανα πασα στιγμη μπορεί να έβλεπε ξανα το καλοστημένο σώμα της και τα σακρωδη χειλη που του είχαν λείψει τοσο πολυ .

"Ειναι εδω η Ολιβ ? Μα γιατί δεν μου το είπες ? Πρέπει να της μιλήσω επείγοντος " ετεινε να φυγει με κατεύθυνση το υπνοδωμάτιο ομως παλι εκείνο το χέρι τον σταμάτησε.

" Πως την εχεις δει σήμερα? Θα μου πεις τι έχει γίνει και εισαι ετσι ? Έχεις να την δεις τοσο καιρό την εγραψες και τωρα ξαφνικά θέλεις να την προστατέψεις και να την βοηθήσεις? Λεγε " η κοπελα άναψε ένα τσιγάρο και τον οδήγησε στην πίσω αυλή.

ΟλίβιαTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon