Gövde Gösterisi

517 18 5
                                    


Değerli oylarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..

---------------------------
01.05.2015 / Cuma
Şikago / USA

Genç adam eve gelir gelmez kendini alt katta bulunan odaya atmıştı. Burada küçük bir oda daha vardı ve spor aletleri yer alıyordu. Eldiven bile giymeden hemen üzerindekileri çıkarmış hırsla kum torbasını yumruklamaya başlamıştı. Hızlı hızlı yumruklarını kum torbasına savuruyor bir saniyelik bile olsa durmuyordu.

Dişlerini sıkmaktan çenesi ağrımaya bile başlamıştı ama şu an hiç bir şey umrunda değildi. Bir yerlerden hırsını ve öfkesini çıkarması gerekiyordu. Tabi kum torbası yerine o şerefsiz adamın yüzünü yumruklamak daha cazip gelsede şimdilik bununla yetiniyordu. Aklından bir saniye dahi çıkmıyordu biraz önce olanlar. Oradan sinirle ve kalp kırıklığı ile ayrılmıştı ama eve gelince sinirleri azda olsa yatışmış ve bir karar vermişti.

Bundan sonra sessiz kalmayacaktı hislerini genç kıza olan aşkını ona hissettirmek istiyordu. Susup oturmak ve onu sonsuza kadar kaybetmek hele hiç istemiyordu. Onu o pislik adamın eline bırakıp kendini mutsuzluğa terk etmeyecekti. Ufak ufak hissettirmeye çalışacaktı ona olan aşkını ve genç kızdan gelen tepkilere bakacaktı.

Bundan sonra aşkına ket vurmayacaktı. Belki ileride onunla şansı olurdu olmazdı bunu bilmiyordu ama güzelini o gereksiz herife bırakmayacaktı. Yumrukları sıklaştırdı ve aklından çıkmayan o yüze vuruyormuş gibi içi daha çok hırsla doldu. Kalbi çok kırılmıştı Allissa' nın gülen yüzünü görünce.

Sanki onun sevgilisi ve başkasına gülüyormuş gibi kendinde ona kırılma hakkına sahip olmuştu. Kırılmaya hakkı yoktu onlar sevgili değillerdi ve genç kızın ortada ona duyduğu bir aşkta yoktu. Bu yüzden hemen kendini toparlamış ve kararını vermişti. İlk olarak onu bu geceki kutlama yemeğine davet edecekti.

Babası onlarında yemekte olmasını istiyordu ve oda sevdiğini yanında görmekten çok mutlu olacaktı. Onu düşündükce istemsizce güldüğünün farkında bile değildi. Zaten onu düşünmeden bir salisesi bile geçmiyor bu yüzden gülümseyip duruyordu. İçine istemsizce yayılan güzel hisle hep mutlu oluyordu.

Birden durdu ve nefes nefese kum torbasına sarıldı. Gerçekten çok yorulmuş ve taakati kalmamıştı. Hızla aldığı nefesle göğsü körük gibi inip kalkıyordu. Gözlerini kapattı ve kendini biraz dinlendirdi. Elinin üzeride tahriş olmuş acısını ona belli etmeye başlamıştı. Biraz durdu ve odadan çıktı kendini salonundaki koltuğa atıp kafasını koltuğun kenarına koyup gözlerini tavana dikti.

Aklı, genç kıza aşık olduğunu anladığı o ilk ana gitti. Onu banyosunda tanrıça gibi yıkanırken görmesinden sonraydı. O gecenin üzerinden iki ay geçmişti ve bir lansmana katılmışlardı bütün aile. Daha gecenin başında genç kızın güzelliğinden etkilenmiş gözlerini ondan alamamıştı. Ateş kırmızısı nefes kesen bir elbise giyinmiş güzelliği ile onu büyülemişti.

Gece boyunca bir saniye olsun gözlerini ondan çekmemişti. O gece, iki aydır aklından atmaya çalıştığı ne varsa yerle bir olmuş onu hiç istemediği bir durum ile karşı karşıya getirmişti. Asıl, içinin aşk ile yanıp kavrulduğunu kızın dibinden ayrılmayan dingilin birisi sayesinde anlamıştı. Birlikte iş yaptıkları bir şirketin sahibinin burnu havada züppe oğlu gece boyunca kızın dibinden ayrılmamış ağzından salyalar akıtarak kıza yalakalık yapıp durmuştu.

Onlar dip dibe oldukca genç adam içinde oluşan ve iki aydır inkar ettiği gerçek ile yüzleşmiş o adamı öldürme isteği ile dolup taşmıştı. Allissa son derece cüratkar ve seksi bir elbise tercih etmiş salondaki herkesi kendine hayran bırakmıştı. Ona hayran olmayan bir kişi bile olmadığına emindi genç adam. Uzun boyu ile giydiği elbisenin hakkını çok güzel vermiş topuklular ile daha da harika olmuştu.

YASAK İNCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin