❝𝐖𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐯𝐞. 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐝𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐈 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞𝐝 𝐚 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨 𝐭𝐫𝐮𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐈 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮.❞
𝐀𝐋𝐋 𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓𝐒 𝐓𝐎 𝐒𝐓𝐄𝐏𝐇𝐄𝐍𝐈𝐄 𝐌𝐄𝐘𝐄𝐑 𝐀𝐍𝐃 𝐇𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒. 𝐇𝐎𝐖𝐄𝐕𝐄𝐑, 𝐈 𝐃𝐎 𝐎𝐖𝐍 𝐋𝐔𝐂𝐘 𝐎𝐋𝐒𝐄𝐍 𝐀𝐍𝐃 𝐇𝐄𝐑 𝐏𝐋𝐎𝐓𝐋𝐈𝐍𝐄𝐒 𝐖𝐈𝐓𝐇𝐈𝐍 𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒.
𝐒𝐎, 𝐈'𝐕𝐄 𝐁𝐄𝐄𝐍 𝐓𝐇𝐈𝐍𝐊𝐈𝐍𝐆 𝐀𝐁𝐎𝐔𝐓 𝐌𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆 𝐀 𝐍𝐄𝐖 𝐀𝐂𝐂𝐎𝐔𝐍𝐓 𝐅𝐎𝐑 𝐀 𝐖𝐇𝐈𝐋𝐄 𝐍𝐎𝐖. 𝐈 𝐆𝐔𝐄𝐒𝐒 𝐈 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐖𝐀𝐍𝐓𝐄𝐃 𝐀 𝐂𝐋𝐄𝐀𝐍 𝐒𝐋𝐀𝐓𝐄 𝐖𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐈 𝐂𝐎𝐔𝐋𝐃 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐖𝐑𝐈𝐓𝐄 𝐖𝐇𝐀𝐓𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐀𝐍𝐃 𝐎𝐍𝐄 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐈 𝐖𝐎𝐔𝐋𝐃 𝐓𝐀𝐊𝐄 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐎𝐔𝐒𝐋𝐘.
𝐈 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐒𝐓𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐔𝐒𝐈𝐍𝐆 @-𝐦𝐲𝐬𝐭𝐢𝐜𝐟𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐁𝐔𝐓 𝐌𝐀𝐘𝐁𝐄 𝐍𝐎𝐓 𝐀𝐒 𝐌𝐔𝐂𝐇. 𝐈'𝐌 𝐆𝐎𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐔𝐒𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐎𝐍𝐄 𝐅𝐎𝐑 𝐌𝐀𝐈𝐍𝐋𝐘 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐈𝐍𝐆 𝐁𝐄𝐂𝐀𝐔𝐒𝐄 𝐈 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐎𝐕𝐄𝐑 𝟔𝟎𝟎𝟎 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐈𝐄𝐒 𝐈𝐍 𝐌𝐘 𝐋𝐈𝐁𝐑𝐀𝐑𝐘, 𝐁𝐔𝐓 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐎𝐍𝐄 𝐈𝐒 𝐖𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐈 𝐖𝐈𝐋𝐋 𝐁𝐄 𝐃𝐎𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐎𝐒𝐓 𝐎𝐅 𝐌𝐘 𝐖𝐑𝐈𝐓𝐈𝐍𝐆.
𝐀𝐍𝐘𝐖𝐀𝐘, 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐈𝐒 𝐋𝐔𝐂𝐘 𝐎𝐋𝐒𝐄𝐍. 𝐈'𝐕𝐄 𝐏𝐔𝐓 𝐀 𝐋𝐎𝐓 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐎𝐔𝐆𝐇𝐓 𝐈𝐍𝐓𝐎 𝐇𝐄𝐑 𝐂𝐇𝐀𝐑𝐀𝐂𝐓𝐄𝐑 𝐀𝐍𝐃 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘𝐋𝐈𝐍𝐄 𝐒𝐎 𝐈 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐋𝐄𝐀𝐑𝐍 𝐓𝐎 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐇𝐄𝐑 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐀𝐒 𝐌𝐔𝐂𝐇 𝐀𝐒 𝐈 𝐃𝐎. 𝐒𝐇𝐄'𝐒 𝐌𝐘 𝐒𝐀𝐒𝐒𝐘 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐍 𝐀𝐍𝐃 𝐈 𝐀𝐌 𝐈𝐍 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐇𝐄𝐑 (𝐌𝐀𝐘𝐁𝐄 𝐍𝐎𝐓 𝐀𝐒 𝐌𝐔𝐂𝐇 𝐀𝐒 𝐄𝐃𝐖𝐀𝐑𝐃 𝐀𝐍𝐃 𝐁𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐀𝐑𝐄 𝐁𝐔𝐓 𝐒𝐓𝐈𝐋𝐋).
𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐈𝐒 𝐒𝐎𝐑𝐓 𝐎𝐅 𝐆𝐎𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐀 𝐒𝐋𝐎𝐖-𝐁𝐔𝐑𝐍? 𝐖𝐄𝐋𝐋, 𝐈'𝐌 𝐆𝐎𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐎 𝐓 𝐑 𝐘 𝐓𝐎 𝐌𝐀𝐊𝐄 𝐈𝐓 𝐀 𝐒𝐋𝐎𝐖-𝐁𝐔𝐑𝐍 𝐁𝐔𝐓 𝐈 𝐀𝐋𝐖𝐀𝐘𝐒 𝐆𝐄𝐓 𝐈𝐌𝐏𝐀𝐓𝐈𝐄𝐍𝐓. 𝐈𝐓'𝐒 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐒𝐎 𝐒𝐎𝐅𝐓 𝐀𝐍𝐃 𝐂𝐔𝐓𝐄 𝐀𝐍𝐃 𝐅𝐋𝐔𝐅𝐅𝐘 𝐁𝐄𝐂𝐀𝐔𝐒𝐄 𝐄𝐃𝐖𝐀𝐑𝐃 𝐁𝐔𝐓 𝐈𝐓'𝐒 𝐀𝐋𝐒𝐎 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐀𝐖𝐊𝐖𝐀𝐑𝐃 𝐀𝐍𝐃 𝐂𝐔𝐓𝐄 𝐁𝐄𝐂𝐀𝐔𝐒𝐄 𝐁𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐀𝐍𝐃 𝐀𝐋𝐒𝐎 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐁𝐄 𝐒𝐀𝐑𝐂𝐀𝐒𝐓𝐈𝐂 𝐀𝐍𝐃 𝐂𝐔𝐓𝐄 𝐀𝐍𝐃 𝐅𝐋𝐔𝐅𝐅𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐊𝐈𝐍𝐃𝐀 𝐒𝐌𝐔𝐓𝐓𝐘 𝐁𝐄𝐂𝐀𝐔𝐒𝐄 𝐋𝐔𝐂𝐘.
𝐀𝐍𝐘𝐖𝐀𝐘, 𝐈 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐄𝐍𝐉𝐎𝐘 𝐋𝐔𝐂𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐇𝐄𝐑 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘.
YOU ARE READING
𝐖𝐈𝐋𝐓𝐄𝐃 𝐁𝐋𝐎𝐎𝐌 ⤖ ᵉᵈʷᵃʳᵈ ᶜᵘˡˡᵉⁿ ⁺ ᵇᵉˡˡᵃ ˢʷᵃⁿ
Fanfiction❝𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭.❞ - - - - - - edward cullen + bella swan - mature content + language + a lot of feels 𝐓𝐖𝐈𝐋𝐈𝐆𝐇𝐓 © --fortuity, 2020