Luna en Fleur .

30 3 2
                                    

Heb je het al gehoord? ! Nee zegt Fleur ....  Uuuh Anouk wil afvallen . Hahah Anouk ? Afvallen weet je dat wel zeker ?    Ja dat zei ze gister. Ze hoorde wat meiden praten over pro ana .Ze is zelf ook gaan kijken . En praat dus met al allemaal meiden die geven elkaar tips enso . Ik weet het niet hoor , ze is niet eens dik . En ze heeft een prachtig figuur. De meiden kletsen nog wat door 10 minuten later komt Anouk aan fietsen ''hai'' is er iets ? Nee hoor zeggen de meiden .   

1 uur later 

Tringg de bel is gegaan  het is pauze . We zitten aan de kantine-tafels. Wie wil roze koek ? Ik tracteer ( dat zegt ze om te kijken hoe ze reageert )     Wil jij Fleur ? Ja lekker . Jij Anouk ? Nee dankje heb niet zo een trek. Kom op ! Ik tracteer niet elke dag . Ze pakt haar brood doos er zit een cracker met kaas in 2 crackers .  We schrikken een beetje. 

Na schooltijd gaan Fleur en Luna afspreken. Er moet een plan komen daar zijn ze het over eens maar wat is de plan en hoe pakken ze het aan ,. Ze zijn naar Luna der huis .  Ze willen er achter komen hoe zeggen heet op pro ana . WE gaan kijken met wie ze praat en haar tips geven en zeggen / vragen of ze haar geen tips willen geven. Oh en we kunnen ook zovaak mogelijk bij haar zijn en dan kan ze niet ergens naartoe ! zegt Luna . Ja das een goeie. Ok dan gaan we nu op pro ana !?  Nou ik weer het eigenlijk niet hoor ... Kom op je wilt haar toch helpen , poucht Fleur . Oke. Gaan we er dan 100 % voor ? Ja . 

Dit was mn eerste stukje het is misschien kort maar wil ook niet gelijk het hele verhaal af hebben ik hoop dat jullie het leuk vonden tips en lieve reacties zijn altijd welkom en vote ! Thanxs allemaal zal proberen moregn weer te uploaden ! X Isa 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 18, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

STAY STRONGWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu